کد خبر : 1754116 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 22:55 | 16.8K بازدید | 11 دیدگاه

گلباران قشقایی برای بقا در تاپ سیکس؛

لیگ یک / گلات در گلات به سبک خیبر

شاگردان عبدالله ویسی با ارائه یک بازی سراسر هجومی موفق شدند حریف شیرازی خود را در خانه با شکستی پرگل و پنج گله بدرقه کنند.

لیگ یک / گلات در گلات به سبک خیبر

به گزارش "ورزش سه" در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و سوم لیگ یک، خیبر خرم آباد در خانه پذیرای قشقایی شیراز بود؛ خیبری‌ها پس از چهار پیروزی متوالی حالا در قامت یک مدعی به دنبال آن بودند تا از توقف دیگر رقبا برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر استفاده کنند و فاصله خود با منطقه سبز جدول را به حداقل کاهش دهند. نتیجه‌ای که با یک بازی هجومی از سوی شاگردان ویسی از همان دقایق ابتدایی برای خیبری‌ها به دست آمد.

 

روی فشار حملات بازیکنان خیبر علی درخشان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و در دقیقه 5 شاگردان ویسی از حریف خود پیش افتادند؛ حملات سریالی تیم میزبان با ایستادگی خط دفاعی قشقایی به جایی نمی‌رسید تا این‌که در پایان نیمه نخست، نتیجه بازی به شکل غیرمنتظره‌ای تغییر کرد.

 

در دقیقه 44 عارف رستمی آقای گل لیگ یک، گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه 45+3 و در شرایطی که انتظار می‌رفت نیمه با برتری دو گله خیبر به پایان برسد، جواد نصیر سومین گل را برای شاگردان ویسی به ثمر رساند.

 

با شروع نیمه دوم حملات پردامنه خیبر ادامه داشت و عارف رستمی توانست در دقیقه 48 کار حریف را یکسره کند و با بریس گلزنی خود، برای چهارمین بار دروازه قشقایی را در مصاف امشب فرو بریزد؛ تکمیل‌کننده جشنواره گل خیبر هم بهرام احمدی بود که در دقیقه 67 توانست برای تیمش گل پنجم را به ثمر برساند تا سه امتیازی شیرین و البته توأمان با یک پیروزی پرگل برای شاگردان عبدالله ویسی به ثبت برسد و حالا خیبری‌ها بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار داشته باشند.

 

در لحظات پایانی مسابقه قشقایی توانست یکی از پنج گل خورده را جبران کند تا شاگردان ویسی در شرایطی به پیروزی پرگل دست پیدا کنند که در ثبت کلین‌شیت ناکام بوده‌اند؛ البته که خیبر در پنج مسابقه از هفت دیدار گذشته خود در لیگ یک توانسته دروازه خود را در مقابل رقبا بسته نگه دارد که آمار قابل‌توجهی برای این تیم به شمار می‌رود.

 

خیبری‌ها با کسب پنجمین پیروزی متوالی خود توانستند به جایگاه پنجم جدول صعود کنند و حالا یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر برشمرده می‌شوند؛ از سوی دیگر قشقایی با شکست سنگین امشب در رده پانزدهم باقی ماند و همچنان یکی از فانوس به دستان لیگ یک به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها