کد خبر : 1754121 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 22:51 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

بایرن ۶-۰ گلادباخ؛ این هم از توت‌فرنگی روی کیک

بایرن مونیخ موفق شد با شش گل از سد مونشن گلادباخ عبور کند.

بایرن ۶-۰ گلادباخ؛ این هم از توت‌فرنگی روی کیک

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب از سری مسابقات هفته سی و دوم بوندسلیگا میزبان مونشن گلادباخ بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 6-0 به سود بایرن خاتمه یافت.

 

بایرن مونیخ کار را طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه 2 به گل اول دست پیدا کند. ارسال داوید آلابا به روی دروازه با ضربه تمام کننده روبرت لواندوفسکی همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1599219

 

 

در دقیقه 23 بایرن مونیخ توانست گل دوم را وارد دروازه مونشن گلادباخ کند. توماس مولر ارسال جمال موسیالا را به گل تبدیل کرد تا باواریایی‌ها با نتیجه 2-0 پیش بیفتند.

 

نمایش درخشان باواریایی‌ها ادامه داشت و این تیم در دقیقه 34 به شکلی فوق العاده زیبا گل سوم را هم به ثمر رساند. ارسال توماس مولر با ضربه برگردان روبرت لواندوفسکی همراه شد تا بایرن به زیباترین شکل ممکن به گل سوم دست پیدا کند.

 

 

1599220

 

 

در حالی که باز به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد بایرن مونیخ گل چهارم را هم به ثمر رساند. این‌بار پاس روبرت لواندوفسکی، کینگزلی کومان را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن گلزنی کرد تا بایرن با پیروزی چهار گله راهی رختکن شود.

 

 

1599217

 

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 65 با توجه به خطای هند مدافع مونشن‌گلادباخ به یک ضربه پنالتی دست یافت. روبرت لواندوفسکی پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه‌بان گلزنی کرد تا نتیجه 5-0 شود‌.

 

بایرن مونیخ توانست در دقیقه 86 برای بار ششم گلزنی کند. پاس سرژ گنابری، لروی سانه را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نهایتاً باواریایی‌ها با نتیجه 6-0 پیروز شوند و قهرمانی برای آنها شیرین تر شود.

دیدگاه‌ها