کد خبر : 1754124 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 22:55 | 36K بازدید | 10 دیدگاه

سیتی ۱-۲ چلسی؛خط نشان تیم توخل قبل از فینال CL

چلسی موفق شد با نتیجه 2-1 از سد منچسترسیتی صدرنشین عبور کند.

سیتی ۱-۲ چلسی؛خط نشان تیم توخل قبل از فینال CL

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که منچسترسیتی و چلسی سه هفته دیگر دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد، امشب در حساس ترین بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس نیز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که نهایتا این دیدار با نتیجه  2-1 به سود آبی‌های لندن خاتمه یافت.

 

منچسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 8 به گل اول دست پیدا کند اما ضربه بنجامین مندی با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی عبور کرد.

 

 

1599212

 

 

در دقیقه 17 باز هم منچسترسیتی بود که می‌توانست روی یک ضربه کرنر به گل دست پیدا کند. با این وجود ضربه سر ناتان آکه با اختلاف کمی از بالای دروازه چلسی عبور کرد.

 

در دقیقه 32 چلسی توانست توسط تیمو ورنر به گل دست پیدا کند اما این گل در موقعیت واضح آفساید به ثمر رسید بنابراین مردود اعلام شد تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 43 حکیم زیاش ضربه محکم را روانه‌ دروازه منچسترسیتی کرد اما واکنش خوب ادرسون مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

 

در دقیقه 44 بالاخره گل اول بازی به ثمر رسید. اشتباه کریستینسن توپ را در اختیار گابریل ژسوس قرار داد و این ستاره برزیلی در دهانه دروازه سرخیو آگوئرو را در موقعیت گل قرار داد اما تعلل او باعث شد رحیم استرلینگ از راه برسد و این بازیکن سیتی را با یک گل پیش بیندازد.

 

 

1599206

 

 

چند لحظه بعد منچسترسیتی به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای گلیمور بر روی گابریل ژسوس باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. سرخیو آگوئرو پشت توپ ایستاد اما ادوارد مندی تشخیص داد ستاره آرژانتینی قصد دارد او را فریب دهد؛ موضوعی که باعث شد تا ضربه چیپ آگوئرو توسط دروازه بان چلسی مهار شود و نیمه اول با همان یک گل به سود سیتی خاتمه پیدا کند.

 

 

1599208

 

 

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 60 به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه کریستین پولیسیچ با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف عبور کرد.

 

در دقیقه 63 حملات چلسی نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر رساند. ضربه دقیق و تماشایی حکیم‌زیاش به گوشه دروازه منچسترسیتی رفت تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1599207

 

 

چلسی در فاصله دو دقیقه توانست دو بار دروازه منچسترسیتی را باز کند اما در هر مرتبه به ترتیب تیمو ورنر و هادسون اودوی در موقعیت آفساید قرار داشتند تا این گل ها مردود اعلام شود.

 

در لحظات پایانی بازی یک صحنه مشکوک در محوطه منچسترسیتی رخ داد و به نظر می‌رسید که کورت زوما روی رحیم استرلینگ مرتکب خطای پنالتی شده هستند اما داور چنین اعتقادی نداشت و این مسئله اعتراض شدید پپ گواردیولا را به همراه داشت.

 

 

1599213

 

 

اما نهایتاً در ثانیه‌های پایانی مسابقه چلسی موفق شد به گل برتری دست پیدا کند. پاس تیمو ورنر با ضربه تمام کننده مارکوس آلونسو همراه بود تا چلسی به یک پیروزی ارزشمند 2-1 دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها