کد خبر : 1754132 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:19 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی بعد از 251 روز؛

شروع رویایی فصل برای شاهین ثاقبی(عکس)

هافبک سرخ‌پوشان قائمشهری پس از گذراندن دوران نقاهت مصدومیت خود امشب توانست گلی ارزشمند را برای نساجی به ثمر برساند.

شروع رویایی فصل برای شاهین ثاقبی(عکس)

به گزارش "ورزش سه" شاهین ثاقبی هافبک فصل گذشته ماشین‌سازی که در هفته بیست و هشتم فصل گذشته توانسته بود برای تیمش گلزنی کند، به دلیل پارگی مینیسک از میادین دور شده بود و پس از جدایی از ماشین‌سازی، نیم‌فصل از مسابقات لیگ برتر دور بود و ترجیح داد تا دوران نقاهت مصدومیت خود را کامل بگذراند و در نقل و انتقالات زمستانی راهی نساجی شد.

 

1599230

 

او سه هفته پیش در دقیقه 90 به جای ایوب کلانتری برای نساجی به میدان آمد اما مشخص بود هنوز از فرم ایده‌آل خود فاصله دارد و در بازی مقابل پرسپولیس و سپاهان و هم‌چنین جام حذفی مقابل ملوان، الهامی به هافبک خلاق خود استراحت داد؛ با این‌حال برای جدال امشب مقابل مس رفسنجان با تصمیم ساکت الهامی، شاهین ثاقبی در فهرست اولیه نساجی قرار گرفت.

 

1599232

 

ثاقبی به خوبی توانست مزد اعتماد الهامی را بدهد و بازگشتی درخشان را به مستطیل سبز داشته باشد؛ چرا که او در دقیقه 33 با ضربه‌ای دیدنی توانست قفل دروازه مس را بشکند و در مسیر نجات نساجی از سقوط، گلی بسیار ارزشمند را وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان الهامی در آستانه پیروزی مهم خارج از خانه قرار گیرند.

 

1599231

 

از گلزنی با پیراهن ماشین‌سازی مقابل پارس جنوبی جم تا گلی که امشب به مس رفسنجان زد، 251 روز زمان گذشت؛ زمانی که بیشتر آن صرف امورات درمانی شد تا ثاقبی این‌چنین آماده بتواند به میادین بازگردد و گلی سرنوشت‌ساز برای نساجی به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها