کد خبر : 1754163 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 01:48 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

سهمیه اروپایی یاران حسینی قطعی شد

ایرانی ترابزون اسپور در شب برتری تیمش مقابل آنتالیا اسپور نیمکت‌نشین بود.

سهمیه اروپایی یاران حسینی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و هشتم فصل ۲۱-۲۰۲۰ سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور در شرایطی که برخلاف دیدار قبل سید مجید حسینی را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲ شنبه شب در مدیکال پارک استادیوم به مصاف آنتالیا اسپور رده چهاردهمی رفت.

 

یاران حسینی پس از ۹ هفته شکست‌ناپذیری در سوپر لیگ ترکیه که هفت تساوی و دو پیروزی داشتند، در دیدار مقابل آنتالیا اسپور هم توانستند به این روند خوب خود ادامه دهند و صاحب یک برد دیگر بشوند.

 

1599288

 

تیم ترابزون اسپور با کسب پیروزی ۲ بر یک خانگی مقابل آنتالیا اسپور که هجدهمین برد فصل آنها بود، ۶۷ امتیازی شدند و جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه را حفظ کردند.

 

با توجه به اینکه ترابزون اسپور فاصله ۷ امتیازی با هاتای اسپور رده پنجمی دارد و تنها دو هفته از فصل جاری سوپر لیگ ترکیه باقی مانده، سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا در سال آینده برای این تیم قطعی شد.

 

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور پس از انجام دو مسابقه پیاپی برای تیمش، در دیدار مقابل آنتالیا اسپور تا پایان نیمکت‌نشین بود و آمار ۱۷ بازی او در این فصل از سوپر لیگ ترکیه افزایش پیدا نکرد.

دیدگاه‌ها