کد خبر : 1754188 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 10:34 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

مرادیان در آغوش فروزان پس از کلین شیت(عکس)

دروازه‌بان نورآبادی تیم فولاد در بازگشتش به قفس توری قرمزپوشان اهوازی موفق به کلین شیت شد.

به گزارش ورزش سه، در روزی که محسن فروزان دروازه‌بان تیم فولاد به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان غایب بود، احسان مرادیان توانست دروازه فولاد را بسته نگه دارد. فروزان پس از درخشش در مسابقات آسیایی با بدشانسی مواجه شد تا از ترکیب فولاد دور شود، او یکی از هفت غایب اصلی فولاد در نبرد روز گذشته بود.

 

 احسان مرادیان جوان روز گذشته با عکس‌العمل های خوب خود توانست دروازه تیم فولاد را بسته نگه دارد و یک کلین شیت دیگر به آمار فولاد اضافه کند.  فولاد با ۱۱ گل خورده پس از پرسپولیس که ده گل دریافت کرده، بهترین خط دفاع لیگ را دارند. این دهمین کلین شیت فولاد در لیگ بیستم بود، تیمی که به خوبی دفاع کردن را بلد است. مرادیان پس از برد و تثبیت کلین شیت در آغوش محسن فروزان این شادی را جشن گرفت، دو‌گلری که باید از یکدیگر ممنون باشند که رقابت بین آن‌ها باعث شده هر دو در شرایط خوبی قرار داشته باشند. این دو به همراه علی غلام زاده و رضا جلالی دو گلر جوان زیر نظر نادر غبیشاوی مربی تخصصی خود فصل خوبی را سپری می‌کنند‌.

 


فولاد با ۳۰ امتیاز و البته دو دیدار کمتر در رده ششم قرار دارد و روز جمعه باید در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی برود.

 

1599345

دیدگاه‌ها