کد خبر : 1754198 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:13 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

حلقه شادی با حضور همه

ملی‌پوش سایپا و گلی که کار را در نیاورد

سایپا شب گذشته در تبریز ودر بازی با ماشین سازی در حالی به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت که در همان دقایق ابتدایی بازی غافلگیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، گل دقیقه 3 مهدی رستمی بازیکن ماشین سازی، سایپا را متوجه کرد بازی سختی پیش رو دارد. نکته ای که در پایان بازی مورد اشاره فراز کمالوند هم بود. جایی که گفت ماشین سازی شاداب و با انگیزه فوتبال کرد و چه خوب در بازی های باقی مانده هم همین طور فوتبال کند. 

 

سایپا بعد از دریافت گل در دقایق آغازین بازی خیلی زود از این شوک خارج شد و بازی را در دست گرفت. شادی آور اردوی نارنجی پوشان کسی نبود جز ابوالفضل جلالی. یکی از مدافعان این تیم که برای بازی با سوریه به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و بازی در ترکیب تیم ملی را هم تجربه کرد. ضربه ی کرنر او برای تیر یک با اشتباه بازیکن تیم ماشین سازی در دفع توپ به دروازه ی خودی راه پیدا کرد و سایپا بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل ابوالفضل جلالی به کنار زمین آمد و شادی گل را با مربیانش تقسیم کرد. محسن بیاتی نیا، فرشاد بختیاری زاده که مربی دروازه بان های تیم است و در نهایت فراز کمالوند که این اولین شادی او در اردوی تیم سایپا بود. 

 

سایپا بعد از این گل به روند خوب خود ادامه داد تا اینکه در نیمه ی دوم و توسط مجید علیاری به گل دوم رسید و می توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کند که یک بار دیگر و اینبار در دقایق پایانی غافلگیر شد. در فاصله ی 3 دقیقه مانده به پایان بازی منصور باقری به قلب خط دفاعی سایپا زد و بعد از پیش رو برداشتن مدافع مستقیم خود ضربه اش دور از دستان اکبر منادی به قعر دروازه سایپا رفت تا نتیجه بازی برابر شود. بعد از این گل فرصت برای سایپا به منظور تغییر روند بازی وجود نداشت و در نهایت بازی با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت.

 

1599359

 

1599358

 

1599356

 

1599361

دیدگاه‌ها