کد خبر : 1754209 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:36 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

2095 روز ؛ مجیدی و ماموریت حفظ یک رکورد خوشایند

از آخرین پیروزی ذوب آهن در استادیوم آزادی مقابل استقلال نزدیک به 5 سال و 9 ماه می گذرد.

2095 روز ؛ مجیدی و ماموریت حفظ یک رکورد خوشایند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن امشب و از ساعت 22:15 در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. شاگردان مجیدی که امیدوارند دیدار بزرگ هفته میان سپاهان و پرسپولیس با تساوی به پایان برسد، در پی کسب سه امتیاز دیدار امشب هستند تا اختلاف خود را با صدر جدول کاهش دهند.


ذوب آهن که در رده پانزدهم جدول به سر می برد، در حال حاضر یکی از دو تیمی است که قرار است راهی دسته یک شود و از این رو، شاگردان مجتبی حسینی سخت به دنبال کسب امتیاز مقابل استقلال هستند تا خود را از منطقه خطر نجات دهند.


ذوب آهن در حالی باید امروز مقابل شاگردان فرهاد مجیدی قرار بگیرد که از آخرین پیروزی آنها در استادیوم آزادی و در جدال با استقلال، زمان زیادی می گذرد. اصفهانی ها آخرین بار و در بازی رفت لیگ پانزدهم موفق شدند با گل های احسان پهلوان و مرتضی تبریزی از سد آبی پوشان تهرانی عبور کنند.

 

1599394


از آن بازی 2095 روز می گذرد و ذوب آهن برخلاف آن دوره که یکی از تیم های پرقدرت لیگ برتر بود، در رقابت های امسال برای بقا و فرار از سقوط می جنگد و ستاره های ذوب آهن در آن روزها، اکنون در باشگاه های دیگری به سر می برند.

 

1599392


یحیی گل محمدی که موفق شده بود در ذوب آهن، تیم جوان و قدرتمندی تشکیل دهد، با ستاره هایی همچون رشید مظاهری، کاوه رضایی، احسان پهلوان، محمد نژاد مهدی، مرتضی تبریزی و... در استادیوم آزادی از سد استقلالی گذشت که پرویز مظلومی هدایت آن را برعهده داشت.

 

1599395


تیم فرهاد مجیدی که موفق شد در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شود، از روحیه بالایی برای کسب پیروزی در این بازی برخوردار است و سرمربی جوان آبی پوشان امیدوار است به این رکورد شکست ناپذیری در خانه و در برابر ذوب آهن، ادامه دهد.

 

1599391

دیدگاه‌ها