کد خبر : 1754219 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:59 | 38.6K بازدید | 10 دیدگاه

راموس راهی پاریس می‌شود؟

چراغ سبز کاپیتان رئال به PSG در اینستاگرام

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، از شبکه های اجتماعی برای فرستادن پیامی به پاری سن ژرمن استفاده کرده است.

چراغ سبز کاپیتان رئال به PSG در اینستاگرام

 

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس به آخرین هفته های باقی مانده از قراردادش با رئال مادرید رسیده است، باشگاهی که طی این سال ها تبدیل به اسطوره آن شد، اما به نظر می رسد که حتی متعصب‌ترین هواداران مادرید نیز دیگر خود را راضی کرده اند که کاپیتان سال آینده برای یک باشگاه بزرگ اروپایی دیگر بازی خواهد کرد.

هنوز البته امید اندکی به ماندن راموس در مادرید وجود دارد و ماه ها است که این بازیکن و باشگاه منتظرند تا یکی از آنها از مواضع خود کوتاه بیاید و توافق کنند. اما با توجه به اینکه هیچ کدام هنوز سر خم نکرده اند و مادرید دستمزد درخواستی کاپیتان باتجربه خود را نپذیرفته و راموس نیز از درخواست خود کوتاه نیامده، تکلیف تمدید قرارداد هنوز روشن نیست. زمان در حال سپری شدن است و با هر تیک و تاک ساعت امیدها به ماندن راموس در رئال مادرید رنگ می بازد.

سرخیو راموس اکنون با استفاده از شبکه های اجتماعی پیامی برای رئال مادرید و پاری سن ژرمن فرستاده است تا همه بدانند که نقل مکان کاپیتان به پاریس یک گزینه واقعی است. در واقع PSG اولین باشگاهی بود که برای امضای قرارداد با راموس ابراز علاقه کرد.

سرخیو راموس به تازگی تعدادی از بازیکنان PSG را در اینستاگرام فالو کرده و همچنین پس از اعلام تمدید قرارداد نیمار با این باشگاه، برای او کامنت گذاشته است، حرکتی که سر و صدای زیادی در بین هواداران دو تیم بر پا کرد.

 

1599416

 

نیمار، پابلو سارابیا، تیلو کرر، رافائل الکانتارا، آندر هررا و مائورو ایکاردی، همچنین پدر نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، کسانی هستند که راموس به تازگی در اینستاگرام فالو کرده است.

 

راموس در واکنش به پستی که نیمار در آن خبر از تمدید قرارداد خود تا سال 2025 داده بود در کامنتی این ستاره برزیلی را تشویق کرد. این نخستین نشانه ای بود که بسیاری آن را تایید تصمیم راموس برای جدایی از مادرید و پیوستن به پاریسی ها دانستند.

 

1599415

 

البته این ممکن است هیاهوی بسیار بر سر هیچ باشد، اما در عین حال احتمال می رود که راموس آماده وداع با سپیدپوشان مادرید و آغاز فصلی نو در دوران فوتبالش به خدمت مدیران قطری PSG درآید.

به هر حال به نظر می رسد که در روزهای آینده اخبار جدیدی در رابطه با راموس و PSG به گوش برسد.

 

دیدگاه‌ها