کد خبر : 1754226 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:25 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

فراز با کت جادویی به دنبال بقای سایپا(عکس)

فراز کمالوند بار دیگر از کت های جالب خودش در لیگ برتر رونمایی کرد.

فراز با کت جادویی به دنبال بقای سایپا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپای تهران در شرایطی روز گذشته مقابل ماشین سازی به میدان رفت که برای نخستین بار فراز کمالوند را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت. کمالوند که سابقه سالها مربیگری در لیگ برتر را دارد، بعد از حضور کوتاه مدت در استقلال به عنوان مدیرفنی حالا بار دیگر در قامت سرمربیگری یک تیم لیگ برتری دیده می شود.


کمالوند دیروز سایپا را در تبریز مقابل ماشین سازی هدایت کرد و به تساوی دو بر دو رسید. نکته قابل توجه درباره این مربی باتجربه کت او بود. این سرمربی که در گذشته نیز نشان داده علاقه زیادی به پوشیدن لباس های جالب دارد، دیروز نیز یکی دیگر از کت های اینچنینی خود را برتن کرد و کنار زمین ایستاد. او در مصاحبه های مختلف نیز گفته بود که به لباس های خاص علاقه مند است و به همین خاطر آنها را برتن می کند.


حالا در فاصله 9 بازی تا پایان رقابت های لیگ برتر کمالوند انگیزه زیادی دارد تا سهمیه سایپا را در لیگ برتر حفظ کند و در این راستا با کت های جادویی خودش برای کسب موفقیت تلاش می کند. 


گفتنی است؛ سایپای تهران هم اکنون با کسب 19 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی است و فراز کمالوند و همکارانش کار سختی برای حفظ این تیم در لیگ برتر خواهند داشت.

 

1599427

 

1599428

 

1599429

دیدگاه‌ها