کد خبر : 1754228 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:27 | 33.5K بازدید | 8 دیدگاه

پوچ زیر گیوتین؛

پوچتینو در خطر اخراج از PSG در پایان فصل

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی PSG، در صورتی که نتواند این تیم را به قهرمانی در لیگ یک فرانسه برساند، احتمالا در تابستان از سمت خود برکنار خواهد شد.

پوچتینو در خطر اخراج از PSG در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، بسیار محتمل است که مائوریسیو پوچتینو پس از تنها شش ماه نشستن روی نیمکت پاری سن ژرمن، در تابستان از این تیم اخراج شود.

تونی کاسکارینو، بازیکن سابق انگلیسی که شش سال از دوران فوتبالش را در فرانسه بازی کرده و اکنون مجری یک برنامه تلویزیونی است، می گوید پوچتینو  در خطر زیر گیوتین رفتن و اخراج است اگر PSG عنوان قهرمانی لیگ یک را به تیم لیل ببازد. او اضافه کرد که باختن PSG در نبرد قهرمانی به لیل مثل این است که منچسترسیتی قهرمانی در لیگ برتر را به ساندرلند ببازد!

 

1599434

 

پوچتینو در ماه ژانویه هدایت پاریسی ها را بر عهده گرفت و بلافاصله توانست با پیروزی در سوپرکاپ فرانسه، اولین جام خود در طول دوران سرمربیگری اش را با این تیم به دست بیاورد.

اما از آن زمان تاکنون اوضاع طبق نقشه های سرمربی آرژانتینی پیش نرفته است. پاری سن ژرمن پس از شکست در فینال چمپیونزلیگ در سال گذشته، امسال نیز در نیمه نهایی در دو بازی رفت و برگشت برابر منچسترسیتی شکست خورد و این بار حتی از راهیابی به فینال نیز بازماند. آنها در لیگ نیز نتوانسته اند قهرمانی خود را مسجل کنند و اکنون با یک بازی کمتر و 75 امتیاز در تعقیب لیل 79 امتیازی در صدر جدول هستند.

اگر لیل در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد، شوک عظیمی برای فوتبال فرانسه خواهد بود چرا که این تیم هرگز یک قدرت بزرگ در لیگ یک نبوده است.

 

1599432

 

شاگردان پوچتینو البته هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی فرانسه را دارند و باید این ماه در دیدار نیمه نهایی به مصاف مون پلیه بروند.

اما از دست دادن عنوان قهرمانی لیگ، که PSG در یک دهه گذشته اکثرا آن را به دست آورده است، علاوه بر ناکامی در چمپیونزلیگ، می تواند امضای پای حکم اخراج پوچتینو، تنها چند ماه پس از امضای قرارداد با او باشد.

کاسکارینو در برنامه تلویزیونی خود گفت: "اگر آنها در لیگ قهرمان نشوند و با توجه به اینکه از چمپیونزلیگ هم به آن شکل با شکست 4-1 در مجموع دو دیدار حذف شدند، PSG کاملا قادر خواهد بود پوچتینو را اخراج کند.

 

1599433

 

آنها همان کاری را می کنند که آبراموویچ در چلسی می کند. شما فکر می کنید که قرار نیست این کار را بکنند، به نظر تصمیم احمقانه ای می آید، اما بعد آنها می روند و دقیقا همان کار را می کنند.

سرمربیان دیگری در PSG بوده اند که حتی جام هم برده اند اما اخراج شده اند. پس اگر پوچ از PSG اخراج شد سورپرایز نشوید... مخصوصا اگر لیل قهرمان لیگ شود.

اینکه لیل قهرمان لیگ یک شود از اینکه لستر قهرمان لیگ برتر شود هم بدتر است، آنها تیمی بسیار پایین‌تر از این حرف ها هستند. لیل دومین تیم بزرگ در منطقه خودش است، لنس تیم خیلی بزرگتری در شمال شرق فرانسه است.

مثل اسن است که ساندرلند به جای سیتی قهرمان لیگ برتر شود. با عذرخواهی از هواداران ساندرلند اگر از من ناراحت شدند، اما این بهترین توصیف است.

اگر لیل قهرمان شود  شوک بزرگی به لیگ یک فرانسه وارد خواهد شد. دیگر باشگاه ها البته قهرمان شده اند، مون پلیه چند سال پیش قهرمان شد، اما بودجه آنها قابل مقایسه با PSG نیست."

 

 

 

دیدگاه‌ها