کد خبر : 1754233 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:54 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

باقری: می خواهیم 2 سهمیه تبریز را حفظ کنیم

بازیکن ماشین سازی می گوید که بدشانسی، یکی از عوامل عدم کسب نتیجه این تیم در بازی های گذشته بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی روز گذشته به لطف گل دقایق پایانی منصور باقری، از شکست برابر سایپا فرار کرد و یک امتیاز خانگی به دست آورد. باقری که در این بازی یک بار شوتش به تیرک دروازه برخورد کرد، پس از پشت سر گذاشتن دو بازیکن سایپا، با شوتی دقیق به گوشه دروازه، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.


باقری درخصوص بازی روز گذشته مقابل سایپا گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و همان دقایق اول با گل مهدی رستمی جلو افتادیم. به پیروزی محکوم بودیم تا بتوانیم برای بقا امیدوار باشیم. البته کمی هم بازی به جنجال کشیده شد و ما چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم که در یک اتفاق، یک گل بد از روی ضربه کرنر دریافت کردیم.


وی گفت: در آغاز نیمه دوم من یک شوت زدم که به تیرک دروازه برخورد کرد که اگر آن توپ گل می شد، ما قطعا بازی را می بردیم و شاید حتی گل های بیشتری به ثمر برسانیم. دوباره روی یک اشتباه فردی یک گل بد خوردیم و این به یک عادت در بازی های گذشته تبدیل شده است.

 

1599441


او ادامه داد: در ادامه زحمت کشیدیم و در دقایق پایانی روی پاس فردین عابدینی توانستم دو بازیکن را دریبل بزنم و توپ را به سمت دروازه شوت زدم که منجر به گل تساوی شد.


باقری درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: من قبل از آن نیز روی این بازی تمرکز کرده بودم. چون می دانستم باکس پشت محوطه جریمه سایپا خالی است که شوت اولم به تیرک برخورد کرد. در این بازی از آن باکس استفاده زیادی کردم و نیمه اول یک شوت دیگر زدم. تیم ما برای زدن گل تساوی بالا آمده بود و زمانیکه دیدم فضا خالی است، بعد از دریبل دو بازیکن توپم به گل تبدیل شد. خدا را شکر شرمنده هواداران و مردم تبریز نشدیم.


بازیکن ماشین سازی درباره اعتراض بازیکنان سایپا به داوری گفت: بازیکنان هر دو تیم به داوری معترض بودند. بعضی از سوت ها به سود سایپا و بعضی از سوت ها نیز به نفع ما زده می شد. اینگونه نبود که بگوییم کل بازی به سود یکی از دو طرف بود. داوری خوب بود ولی در یکی دو صحنه می توانست برای ما خطا بگیرد که نگرفت ولی در کل داوری خوب بود.


وی درباره صحبت های فراز کمالوند در پایان بازی که گفته بود از بازیکنان ماشین سازی می خواهم همیشه اینگونه بازی کنند، گفت: آقای کمالوند برای ما عزیزند ولی ما در تمام بازی ها اینگونه ظاهر می شدیم. ما حتی در دیدار با گل گهر جلو افتادیم و اکثر دیدارهایمان را خوب ظاهر شدیم ولی بدشانس بودیم. تا آخر لیگ همینطور ادامه می دهیم و ان شالله بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم تا سهمیه تبریز کم نشود.


باقری درخصوص اینکه چقدر به بقا در لیگ امیدوار است، گفت: انسان به امید زنده است و باید ببینیم خدا چه می خواهد. من از ابتدای فصل بجز بازی با نساجی که مصدوم بودم، در همه دیدارها حضور داشتم. خود من 4 کارته شدم و در بازی بعدی غایب خواهم بود.


وی در پایان گفت: خواهشی از مسئولین تبریزی دارم که به ماشین سازی رسیدگی کنند. این تیم بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد. آقای ابراهیمی، قربانی و عابدینی که تازه به تیم اضافه شده اند، خیلی زحمت می کشند. امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند چرا که این بازیکنان می توانند آینده تبریز را بسازند.

دیدگاه‌ها