کد خبر : 1754237 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:12 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدون باخت، در انتظار تقابل با مهدی رحمتی؛

علی‌منصور آماده آشتی‌کنان بزرگ فصل در اراک

سرمربی جوان اما باتجربه آلومینیوم اراک با کارنامه‌ای موفق حالا در انتظار یکی از چالشی‌ترین دیدارهای فصل خود و تیمش است.

علی‌منصور آماده آشتی‌کنان بزرگ فصل در اراک

به گزارش "ورزش سه" از زمانی که علیرضا منصوریان سکان هدایت آلومینیوم اراک را به دست گرفته، این تیم توانسته به جمع هشتم تیم برتر جام حذفی صعود کند و در لیگ برتر نیز روند صعودی را در پیش گیرد و از جایگاه نهم خود را به جمع پنجم تیم بالایی جدول برساند؛ اراکی‌ها با هدایت علی‌منصور در لیگ، دو پیروزی به دست آورده‌اند و از سه مسابقه هم غنیمتی یک امتیازی کسب کرده‌اند تا بدون شکست کار خود را پیش ببرند.

 

در آخرین مسابقه شب گذشته شاگردان علیرضا منصوریان در هفته بیست و دوم توانستند در گرمای آبادان از تقابل با صنعت نفت سه امتیاز بازی را به نام خود کنند و دست پر به خانه بازگردند؛ حالا منصوریان با این کارنامه موفق باید تیمش را مهیای یک جدال حیثیتی کند، جدالی که برای خود سرمربی آلومینیوم و البته شاید مهم‌تر و جذاب‌تر باشد.

رویارویی با پدیده مشهد که هدایت آن برعهده شاگرد سابق علیرضا منصوریان است؛ مهدی رحمتی. کسی که در دوران همکاری‌اش با منصوریان به شدت با وی به اختلاف نظر خورد و حاشیه‌های زیادی هم از دعوای این دو چهره محبوب استقلالی ایجاد شد و حالا باید اولین‌بار منصوریان و رحمتی در کسوت سرمربی در مقابل یکدیگر قرار گیرند.

 

تیم مهدی رحمتی یک ماه است در مسابقه‌ای رسمی (به دلیل تعویق بازی‌ها با رقبای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا) به میدان نرفته و از سوی دیگر آلومینیوم بازی‌های خود را در موعد مقرر برگزار کرده است؛ هواداران فوتبال چشم‌انتظار آن هستند تا هفته آینده در اراک ببینند آیا خبری از آشتی‌کنان میان منصوریان و رحمتی که رابطه‌شان به شدت شکرآب است خواهد بود یا دعوای دوران حضور در استقلال در تقابل رو در رو در عرصه مربیگری هم ادامه پیدا می‌کند.

 

جدال آلومینیوم اراک و پدیده خراسان جمعه هفته جاری (24 اردیبهشت‌ماه) در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود و شاگردان منصوریان و رحمتی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و استاد و شاگرد سابق، در دوئل حیثیتی به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

دیدگاه‌ها