کد خبر : 1754241 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:28 | 22.9K بازدید | 10 دیدگاه

وعده کمک دادند، خلف وعده کردند؛

سلطانی‌فر و عصبانیت از اینفانتینو

وزیر ورزش و جوانان به عدم پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی واکنش نشان داد.

سلطانی‌فر و عصبانیت از اینفانتینو

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نقش ورزش در ایجاد وحدت و غرور ملی در میان آحاد مردم کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه تاثیرات گسترده خود را بر روی ورزش هم گذاشته بطوریکه بسیاری از مشکلات کنونی ورزش کشورمان و برخی فدراسیون‌ها ناشی از همین تحریم هاست.

 

سلطانی‌فر گفت: به عنوان مثال فدراسیون فوتبال نتوانسته از منابع ارزی خود در فیفا استفاده کند و تیم‌های باشگاهی ایران هم نتوانسته‌اند از میزان پاداشی که به آنها تعلق گرفته برخوردار شوند. در این بین پرسپولیس با دو بار راهیابی به فینال لیگ قهرمانان، بیش از ۳ میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلبکار است یا حتی استقلال و تراکتور هم که در این دوره از رقابت‌ها از مرحله گروهی صعود کردند از کنفدراسیون فوتبال اسیا طلبکارند.

 

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها نمی‌توانند از منابع قانونی خود در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده کنند و در این راستا با رییس فیفا و رییس کنفدراسیون فوتبال اسیا چندی پیش در خلال فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردم و بارها نامه نگاری انجام شده و در ظاهر هم قول حل مشکل را دادند اما کوچک‌ترین اقدامی برای حل مساله ندیدیم. در این بین هر چند جنجال سازی های مختلف هم دیدیم اما واقعیت آن است که تحریم‌های ناعادلانه و ظالمانه باعث شد که حتی نتوانیم از منابعی که بصورت قانونی به فوتبال ایران تعلق دارد، استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها