کد خبر : 1754243 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:29 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

تصمیم سخت اوله؛

با وجود دخیا و هندرسون خوش‌شانس‌ترین مربی جهانم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که داوید دخیا، دروازه بان این تیم، ممکن است در فینال لیگ اروپا برابر ویارئال بازی نکند.

با وجود دخیا و هندرسون خوش‌شانس‌ترین مربی جهانم

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر می گوید که تصمیم سختی در پیش دارد و ممکن است در نهایت داوید دخیا در فینال لیگ اروپا درون دروازه منچستریونایتد قرار نگیرد.

چنین احتمالی در فصل های گذشته شیاطین سرخ، پیشنهادی بعید و غیر قابل باور به نظر می رسید. با این حال دین هندرسون حالا جای دروازه بان اسپانیایی یونایتد را گرفته و به شماره 1 شیاطین سرخ در لیگ برتر تبدیل شده است. به همین دلیل بود که دخیا در هر چهار بازی یونایتد در لیگ اروپا از مرحله یک چهارم نهایی به بعد بازی کرد.

 

1599459

 

با این وجود دیدار فینال لیگ اروپا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چالشی مجزا از بازی های قبل است. دیدار برگشتی در کار نیست و در صورت اشتباه تیم ها به سختی مجازات خواهند شد و در صورت پیروزی نیز قهرمانی در انتظار تیم برنده است.

به همین دلیل این هندرسون است که از شانس بیشتری برای ایستادن درون دروازه شیاطین سرخ در تاریخ 26 ماه می در گدانسک برخوردار است، اما سولسشر تاکید می کند که هنوز در این باره تصمیمی نگرفته و کسی را انتخاب نکرده است.

سولسشر گفت: "باید قبل از فینال یک تصمیم سخت بگیرم. اما احساس می کنم که هر زمانی که بازیکنان تیم را برای به زمین رفتن انتخاب می کنم، تصمیم سختی پیش رو دارم. ما منچستریونایتد هستیم و باید برای تک تک پست ها در تیم رقابت داشته باشیم.

من همیشه بازیکنان بسیار سطح بالایی روی نیمکت دارم، چه مهاجم باشد، چه بال راست، مدافع راست،  هافبک یا دروازه بان.

بارها این را گفته ام که با وجود دو دروازه بانی که دارم، خوش شانس ترین سرمربی جهان هستم."

 

1599461

 

گزارش ها حاکی از آن است که به میدان نرفتن ماه های اخیر دخیا در لیگ برتر پس از اشتباهاتی که مرتکب شد، زمینه ساز جدایی این دروازه بان از منچستریونایتد شده است.

در حال حاضر اما دروازه بان ملی پوش اسپانیایی امیدوار است که بتواند با ایستادن درون دروازه یونایتد در دیدار فینال، برای یونایتد بیش از گذشته تاریخ‌ساز شود.

شیاطین سرخ در تاریخ 26 ماه می، در سالگرد روزی که سولسشر در فینال چمپیونزلیگ در سال 1999 با گلزنی برابر بایرن مونیخ، یونایتد را فاتح سه‌گانه کرد، در لهستان به مصاف ویارئال خواهد رفت.

همچنین 26 می صد و بیست و دومین سالگرد تولد مت بازبی، اسطوره منچستریونایتد، نیز هست.

 

دیدگاه‌ها