کد خبر : 1754252 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:26 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

سومین گلزن اسپانیایی این فصل

مهاجمی که هنوز تیم لالیگایی را زنده نگه داشته

با وجود قرار گرفتن ایبار در قعر جدول لالیگا اما مهاجم اسپانیایی این تیم توانسته با نمایش های درخشان خود اندک شانس این تیم را برای بقا در بازی ها حفظ کند.

مهاجمی که هنوز تیم لالیگایی را زنده نگه داشته

به گزارش "ورزش سه"، این یک فصل ویژه برای کیکه گارسیا بوده است. این مهاجم بهترین فصل خود را در لالیگا پشت سر می گذارد. او تا به اینجای فصل 12 گل به ثمر رسانده و باید گفت که توانسته تیمش را همچنان زنده نگه دارد.

 

کیکه گارسیا در سال 2016 به ایبار پیوست و توانست به آرزوی خود یعنی حضور در رقابت‌های لالیگا دست پیدا کند. کیکه نمونه بارز یک بازیکن با سبک سنتی است که بدون سر و صدای اضافی و هر جای زمین که حضور دارد خطر ایجاد می‌کند.

 

 

1599490

 

 

کیکه طی هر فصلی که در لالیگا به میدان رفته موفق به گلزنی شده است. همچنین به ثمر رساندن 35 گل در 149 بازی او را به بهترین گلزن تاریخ ایبار در تاریخ رقابت های لالیگا تبدیل کرده است.

 

او همچنین ثابت کرده که مهم ترین بازیکن این فصل ایبار بوده است. 12 گل در 33 مسابقه این بازیکن را به سومین گلزن برتر اسپانیایی لالیگا در این فصل تبدیل کرده و او را کنار مارکوس یورنته و رافا میر قرار داده است. در واقع تنها جرارد مورنو و ایاگو آسپاس بالاتر از او قرار دارند.

 

هفته گذشته ایبار در یک بازی شش امتیازی مقابل آلاوس قرار گرفت. گارسیا هرگز آن مسابقه را فراموش نخواهد کرد چراکه موفق به ثبت هت تریک شد و تیمش را در راه جنگ برای بقا در رقابت های لالیگا همچنان زنده نگه داشت؛ موضوعی که باعث شد دومین هت تریک کیکه در دوران حرفه ای خود به ثبت برسد.

 

 

1599491

 

 

گارسیا برای سرمربی ایبار یعنی خوزه لوئیس مندلیبار ازز اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که در 33 بازی از 34 مسابقه این فصل به میدان رفته است. او همچنین در 32 بازی به عنوان بازیکن اصلی حضور داشته است. کیکه به جز گل هایی که به ثمر رساند دو پاس گل نیز ارسال کرده تا موثرترین بازیکن ایبار باشد.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها