کد خبر : 1754281 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:16 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره نکونام؛ یک گام تا سومین گلزن تاریخ لیگ

ستاره برزیلی فولاد خوزستان این فرصت را دارد تا در فاصله باقیمانده تا پایان فصل نام خود را به عنوان سومین گلزن تاریخ لیگ برتر مطرح کند.

ستاره نکونام؛ یک گام تا سومین گلزن تاریخ لیگ

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان شب گذشته موفق شد با تک گل لوسیانو پریرا برابر گل گهر سیرجان به برتری دست یابد و به اولین برد خود در سال جدید در لیگ برتر رسید.

 

 شب گذشته فولاد خوزستان در خانه با تک گل لوسیانو پریرا کاپیتان برزیلی این تیم موفق شد با نتیجه یک بر صفر گل گهر سیرجان ار شکست دهد تا به نخستین پیروزی خود در سال جدید در مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند.

لوسیانو پریرا با گلی که برای فولادی‌ها به ثمر رساند خود را در این فصل از رقابت‌ها چهار گله کرد و به همراه آیاندا پاتوسی با همین تعداد گل بهترین گلزن این تیم تا این هفته‌ از رقابت‌ها نامیده شد. پریرا که برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است، با رسیدن به ۸۵ گل به رکورد فریدون فضلی رسید و فرصت این را دارد تا با به ثمر رساندن یک گل دیگر به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ لیگ ایران نامیده شود.

 

غلامرضا عنایتی با ۱۴۷ گل و مهدی رجب زاده با ۱۱۵ گل برترین گلزنان ادوار مختلف لیگ برتر هستند و پریرا نیز شانس نزدیک شدن به رکورد آن‌ها را دارد.

دیدگاه‌ها