کد خبر : 1754294 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:19 | 15.2K بازدید | 9 دیدگاه

این بار چه کسی برنده خواهد شد؟

حاج‌صفی- پرسپولیس؛ برش‌هایی از یک رقابت حیثیتی

آخرین تقابل احسان حاج صفی با پرسپولیس در دیدار پرسپولیس - تراکتور رقم خورد که با پیروزی سرخپوشان پایتخت همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی پس از شش سال دوباره مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت تا دوباره با پیراهن تیم محبوب خود، فرصت درخشش برابر سرخپوشان تهرانی را داشته باشد.

 

حاج صفی آخرین بار در لیگ پانزدهم و در جریان پیروزی 4-2 سپاهان مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شد اما در پایان فصل، طلایی پوشان پایین‌تر از پرسپولیس قرار گرفتند و نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. در آغاز فصل نو و تاریک طلایی پوشان، احسان هم راهی لیگ یونان شد تا اوضاع برای سپاهان بدتر از قبل شود.

 

 

 

 

او در بازگشت، تراکتور را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد و در همان فصل اول یک گل به پرسپولیس زد و رفت برای شادی با هواداران خودی اما پرچم کمک داور، حاج صفی و تی‌تی‌ها را مغموم و ناامید به زمین خودی هدایت کرد. ولی حاج صفی چند ماه پیش در تبریز، با شوتی استثنایی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا سرخ‌ها پس از چندین سال مقابل تراکتور بازنده شوند. این بار هواداران پرسپولیس بودند که اعتقاد داشتند کمک داور به اشتباه تصمیم گرفته و باید آفساید اعلام می‌کرد.

 

فصل گذشته رابطه حاج صفی با پرسپولیس، از حالت رقیب همیشگی به فضایی پرتنش تغییر کرد. در دوره کرونا، او مصاحبه‌هایی کنایه آمیز و تند علیه پرسپولیس و مسئولان تصمیم گیر فوتبال ایران انجام داد و برگزاری بازی در شرایط کووید-19 را تصمیمی برای قهرمانی پرسپولیس توصیف کرد تا واکنش‌هایی تند را متوجه خود ببیند.

 

 

 

 

احسان حاج صفی در فصل تازه لیگ ایران یک بازی جذاب را در مقابل پرسپولیس تجربه کرد اما تلاش 90 دقیقه‌ای او مانع از شکست تراکتور نشد. با این حال، تغییر مقصد وی از تبریز به اصفهان، باعث شد تا او خیلی زود دوباره مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. در بازی نیم فصل اول، حاج صفی تمام تلاشش را کرد تا مانع از بازیسازی هافبک‌های پرسپولیس و به خصوص احمد نوراللهی شود و همچنین نقش خود در پخش کردن توپ را با فریب مدافعان پرسپولیس انجام دهد اما تلاشش کارساز نبود.

 

حاج صفی که در لیگ هفتم برابر پرسپولیس گلزنی کرد و البته گلش مانع از قهرمانی این تیم نشد، حالا به عنوان کاپیتان تیم ملی و مردی باتجربه، وارد زمین خواهد شد تا در این دیدار حیثیتی، تیمش را به پیروزی برساند و به سمت قهرمانی هدایت کند. بالا بردن جام با بازوبند کاپیتانی سپاهان، ماموریت این فصل احسان است که شاید بدون برتری در بازی مستقیم مقابل پرسپولیس، سخت به دست بیاید.

دیدگاه‌ها