کد خبر : 1754297 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:34 | 19.9K بازدید | 5 دیدگاه

تغییرات در الهلال؛ جووینکو می رود، تالیسکا می آید

خبرنگار برزیلی بازار نقل و انتقالات از روند مثبت مذاکرات اندرسون تالیسکا هافبک گوانگژو و الهلال خبر داد.

تغییرات در الهلال؛ جووینکو می رود، تالیسکا می آید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال که قصد دارد خود را برای رقابت های سال آینده لیگ حرفه ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا آماده کند، پس از مذاکرات با موسی مارگا مهاجم پورتو، حالا به سراغ اندرسون تالیسکا هافبک تهاجمی و برزیلی گوانگژو رفته است.

 

1599548


طی روزهای گذشته اخبار زیادی پیرامون مذاکره باشگاه های عربستانی با تالیسکا منتشر و حتی وب سایت عربستانی سعود اسپورت شب گذشته از رقابت میان الهلال و النصر جهت به خدمت گیری تالیسکا خبر داد ولی اکنون خبرنگار برزیلی حوزه نقل و انتقالات، از روند مثبت مذاکرات تالیسکا و الهلال خبر می دهد.


پدرو آلمیدا که چند روز پیش از مذاکرات الهلال با ویلاش بواش مربی سابق پورتو و چلسی برای فصل بعد خبر داد، اکنون نیز در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، از روند مثبت مذاکرات اندرسون تالیسکا و الهلال و نزدیک بودن این بازیکن به ثبت قرارداد با این تیم عربستانی خبر داده است.

 

1599544

 

آلمیدا در این دو توئیت، از نزدیک بودن تالیسکا به عقد قرارداد با الهلال و همچنین جدایی جووینکو در پایان فصل خبر داده است.


اندرسون تالیسکا که زمستان 2019 از بنفیکا جدا شد و به گوانگژو اورگرانده پیوست، طبق اطلاعات وب سایت ترانسفر مارکت 9 میلیون یورو ارزش گذاری شده است. او به دلیل قوانین کرونا و همچنین قوانین کاهش دستمزد بازیکنان توسط فدراسیون فوتبال چین هم اکنون در برزیل به سر می برد و با وجود گذشت 4 هفته از آغاز سوپرلیگ چین، هنوز به تمرینات تیمش ملحق نشده و گفته می شود در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.


این بازیکن که سابقه حضور در باهیا برزیل و بشیکتاش ترکیه را نیز دارد، معمولا در پست هافبک وسط به میدان می رود ولی با این وجود آمار گلزنی بسیار خوبی دارد. او در 65 بازی برای گوانگژو موفق به زدن 39 گل و دادن 13 پاس گل شد. این بازیکن در 80 بازی برای بشیکتاش 37 گل زد و 14 پاس گل داد. تالیسکا در بنفیکا نیز 78 بار به میدان رفت و 20 بار موفق به گلزنی شد و 4 پاس گل داد.
پدرو آلمیدا خبرنگار حوزه نقل و انتقالات همچنین در دو توئیت دیگر، به وضعیت دو بازیکن خارجی الهلال پرداخت. او نوشت که سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی الهلال در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و محتمل ترین گزینه برای او، بازگشت به ایتالیاست.

 

1599547


آلمیدا همچنین خبری را درخصوص آینده بافتیمبی گومیس منتشر کرد. در حالیکه با جذب موسی مارگا به نظر می رسد گومیس نیز در پایان فصل از الهلال جدا شود، اخباری مبنی بر حضور او در ترکیه به گوش می رسد. آلمیدا در این خصوص نیز نوشت که شانس حضور گومیس در فنرباغچه ترکیه پایین است چرا که این تیم قبلا با اولیویه ژیرود مهاجم چلسی به توافق رسیده است.

 

1599549

 

او همچنین معتقد است که گومیس راهی فنرباغچه نمی شود چرا که آنها با ژیرود به توافق نهایی رسیده اند.

 

 

1599545

 

آمار عجیب گلزنی تالیسکا که سابقه گل زدن در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را در کارنامه دارد. پست اصلی او هافبک میانی است.

 

دیدگاه‌ها