کد خبر : 1754324 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 19:56 | 63.1K بازدید | 9 دیدگاه

اتفاقات عجیب در مقابل هتل اقامت قرمزها؛

پرسپولیس، خیابان‌های اصفهان را بست! (عکس)

هواداران تیم پرسپولیس استقبال ویژه‌ای از تیم محبوب خود در اصفهان داشتند و همچنین برخی از طرفداران منتسب به سپاهان هم در مقابل هتل حضور یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت که دقایقی قبل بالاخره به ورزشگاه نقش جهان رسیدند، ساعت ها در محاصره هواداران خودی و رقیب بودند و سرانجام با دخالت نیروی انتظامی، فرصت عزیمت به نقش جهان را پیدا کردند.

 

 

1599612

 

 

نکته عجیب این است که به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس، هواداران منتسب به تیم سپاهان از شب گذشته در محوطه هتل حضور داشتند و علاوه بر شعار علیه این تیم، گزارش‌ها حاکی از آن است که برای طرفداران پرسپولیس هم مزاحمت ایجاد کردند.

 

اما با این وجود، طرفداران پرسپولیس از صبح امروز در مقابل هتل آسمان حضور یافتند و علی رغم ممانعت مسئولان هتل و نیروی انتظامی از ورودشان به لابی، به تشویق تیم و بازیکنان محبوب خود پرداختند.

 

 

 

 

پس از صرف ناهار توسط پرسپولیسی‌ها، افشین پیروانی خود را به محوطه هتل رساند و از هواداران بابت استقبالشان تشکر کرد اما گفت که به خاطر شیوع ویروس کرونا، امکان حضور بازیکنان برای گرفتن عکس سلفی وجود ندارد.

 

این در حالی است که در همان لحظات، برخی از هواداران منتسب به تیم سپاهان که اغلب موتورسوار بودند، با پلاک های پوشیده به محل رسیدند و با شعارهای عجیب، اتفاقاتی باورنکردنی را رقم زدند. به شکلی که اتوبوس تیم پرسپولیس هم با برخورد آن‌ها، اجازه ورود به هتل را پیدا نکرد.

 

به همین خاطر بازیکنان تیم پرسپولیس با دقایقی تاخیر راهی ورزشگاه نقش جهان شدند. همچنین خیابان منتهی به هتل آسمان با شلوغی و ازدحام حداکثری مواجه شد و ترافیک سنگینی در این خیابان حکمفرما بود.

 

هواداران سپاهان همچنین از تیم محبوب خود نیز استقبال و اتوبوس شاگردان نویدکیا را تا ورزشگاه همراهی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1599616

 

1599615

 

1599613

 

عکس از امین حسام و باشگاه پرسپولیس

دیدگاه‌ها