کد خبر : 1754373 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:11 | 6.3K بازدید | 7 دیدگاه

محمد محبی؛ مرد گره گشای محرم نوید کیا

سپاهان در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس به گل تساوی دست یافت و در شبی که ارایه گر بازی خوبی در برابر قهرمان فصل گذشته بود به حداقل امتیاز بازی دست یافت.

محمد محبی؛ مرد گره گشای محرم نوید کیا 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از گل عیسی آل کثیر در منطقه یک سوم دفاعی خوب بود و به خوبی توپ هایی که سپاهان به این منطقه می آورد مدیریت می کرد و شاید بهتر است بگوییم سپاهان در دقایق پایانی بازی خیلی به جبران گل خورده امیدوار نبود. به خصوص که پرسپولیسی ها هنگامی که سپاهان صاحب توپ می شد همه پشت توپ می آمدند. با این حال محرم نوید کیا برای تغییر روند بازی همه راهها را امتحان کرد تا بعد از سوت پایان بازی خیالش از اینکه همه راهها را امتحان کرده راحت باشد. در اوج نا امیدی و در حالی که توپ ها یکی پس از دیگری برگشت داده می شد محمد محبی گره گشای بازی سپاهان شد. همان بازیکنی که در دیدار با خوشه طلایی هم در وقت اضافه به قلب خط دفاعی حریف زد و با باز کردن دروازه حریف زمینه ساز پیروزی سپاهان شد. 

 

 

 


 
این از هوشیاری محمد محبی بود که در زمان ارسال توپ جلال الدین علی محمدی برای کی روش استنلی بیرون از محوطه جایگیری کرد چرا که به خوبی می دانست کی روش استنلی توپ سوم های خوبی می سازد. این چنین هم شد. کی روش توپ را برای محمد محبی ساخته و پرداخته کرد که این بازیکن هم بدون درنگ دروازه پرسپولیس را نشانه گرفت. بدون شک خوشبخت بود که توپ در میانه های راه به سیامک نعمتی خورد و تغییر مسیر داد و کاری هم از دست حامد لک ساخته نبود. 

 

 

1599713

 

 

محمد محبی که گلزنی به پرسپولیس را پیش از این هم در کارنامه داشت انصافا پیش از این ضربه به خوبی از سوی خط دفاعی تیم پرسپولیس مهار شده بود. هر گاه صاحب توپ می شد پرسپولیسی ها فضا را برای او تنگ می کردند. هر چند در نیمه نخست یکی دو حرکت خوب در محوطه جریمه پرسپولیس انجام داد که تلاشش ره به جایی نبرد و یک بار هم در نیمه نخست شوت او با فاصله زیادی از کنار تیرک عمودی پرسپولیس به اوت رفت. اما همین یک گل برای محمد محبی کافی بود تا خودرا به عنوان بازیکن موفق سپاهان در دیدار با پرسپولیس معرفی کند. گل او سپاهان را به بازی بازگرداند. و شاید هم قهرمانی در لیگ برتر. این گل جدا از اینکه سپاهان را به یک امتیاز شیرین و طلایی رساند مانع از دست یابی پرسپولیس به 3 امتیاز شد. اگر گل محمد محبی نبود سپاهان بدون امتیاز و پرسپولیس با سه امتیاز میدان را ترک می کرد اما در پایان بازی سپاهان یک امتیاز گرفت و پرسپولیس هم به جای سه امتیاز با یک امتیاز استادیوم نقش جهان را ترک کرد. 

 

1599714

 

ایمان به گلزنی محمد محبی از سوی محرم نویدکیا موجب شد تا سرمربی سپاهان با وجود مهار این بازیکن از سوی لایه های دفاعی پرسپولیس دست به تعویض او نزند. ایمان به اینکه محمد محبی بازیکن خطرناکی است و یک فرصت کافی است تا کار بزرگی را انجام دهد و در نهایت هم این چنین شد. محمد محبی اینروزها مرد گره گشای محرم نوید کیا است.

 

احمد خلیلی

دیدگاه‌ها