کد خبر : 1754381 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:25 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

دبل حق‌دوست برای باز شدن دروازه استقلال(عکس)

هافبک جوان ایذه‌ای ذوب‌آهن در دیدار امروز برابر استقلال دو پاس گل داده تا ذوب‌آهن پیروز این دیدار حساس باشد.

به گزارش ورزش سه، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست تیم سفید پوش میدان موفق شد تا با تک گل وحید محمدزاده روی سانتر زیبای مجتبی حق‌دوست به پیروزی برسد.

 

او در دقیقه ۶۰ و در میانه میدان توانست بدون خطا توپ عارف غلامی را بگیرد و با یک پاس رو به جلو میلاد جهانی را صاحب توپ کند که شوت زیبای این بازیکن وارد دروازه رشید مظاهری شد تا استقلال پس از درخشش در آسیا، در خانه برابر ذوب‌آهن دو بر صفر عقب بیفتد.

 

حق‌دوست که سابقه بازی در تیم استقلال را دارد، در ابتدای فصل مورد استفاده چندانی از سوی رحمان رضایی قرار نمی‌گرفت اما با حضور مجتبی حسینی وی توانست خود را به ترکیب اصلی تحمیل کند. دو پاس گل امروز تعداد پاس گل‌های این بازیکن جوان را به عدد چهار رساند، او یک گل در جام حذفی و یک گل در لیگ برتر نیز برای تیمش به ثمر رسانده است.

 

وی البته در اواسط نیمه نخست با یک شوت دروازه استقلال را تهدید کرد تا بتواند گلزنی کند که این شوت راهی به دروازه مظاهری نیافت و چندین بار با گرفتن خطا توانست حملات استقلالی‌ها را کاهش بدهد تا تیمش در خط دفاعی بتوانند سازمان دهی دوباره بگیرند. قطعا حق‌دوست با ادامه درخشش در لیگ برتر می‌تواند دوباره نام خود را روی زبان‌ها بیندازد.

 

دیدار استقلال و ذوب‌آهن تا دقیقه ۶۵ با نتیجه دو بر صفر در جریان است.

 

1599723

 


 

دیدگاه‌ها