کد خبر : 1754389 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:25 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 3-1 وست بروم: آخرین تلاش‌ها برای سهمیه

آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 وست بروم را شکست بدهد.

آرسنال 3-1 وست بروم: آخرین تلاش‌ها برای سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که به دنبال کسب سهمیه لیگ اروپا هستند، در دیدار امشب برتر از حریف ظاهر شدند و توانستند تیم قعر جدولی وست بروم را شکست بدهند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد اما اولین موقعیت جدی بازی را بازیکنان آرسنال در دقیقه 6 ایجاد کردند اما ضربه نیکلاس پپه روی پاس مارتینلی، از بالای دروازه وست بروم به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، پریرا می توانست گل اول بازی را برای وست بروم به ثمر برساند اما ضربه او در حالی که از دست برند لنو کاری ساخته نبود، راهی به چهارچوب دروازه آرسنال پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد، روی ارسال تاونزند از سمت چپ، بار دیگر وست بروم صاحب موقعیت شد اما در حالی که ضربه رابینسون به تیر دروازه میزبان برخورد کرد، داور بازی را به دلیل آفساید متوقف کرد.

پس از آن نوبت آرسنالی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 18، چیزی نمانده بود که بوکایو ساکا گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما حضور به موقع دارنل فرلانگ، دروازه وست بروم را نجات داد.

برتری توپچی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 29، قفل دروازه وست بروم باز شد. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال ساکا به دهانه دروازه میهمان را امیل اسمیت-رو با یک شوت سر ضرب تبدیل به گل کرد.

 

1599732

 

فشار حملات آرسنال ادامه پیدا کرد و این تیم تنها شش دقیقه بعد به گل دوم رسید. پپه که روی پاس کالوم چمبرز در سمت چپ محوطه جریمه وست بروم صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت در عرض، با شوتی تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

برتری آرسنال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 42، روی پاس ویلیان، چمبرز می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات آرسنالی ها تا آخرین ثانیه های نیمه اول ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و توپچی ها با برتری 2-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم آرسنالی ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 49، پپه صاحب یک موقعیت خوب شد اما واکنش به موقع جانستون باعث شد تا تنها یک کرنر نصیب میزبان شود. یک دقیقه بعد نوبت اسمیت رو بود که شانس خود را برای زدن گل سوم امتحان کند اما باز هم جانستون دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل شد و به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 67، این وست بروم بود که یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضدحمله سریع بود که پریرا با پاس تاونزند در وسط زمین صاحب توپ شد و بعد از پیشروی تا محوطه جریمه آرسنال، با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه لنو فرستاد.

تنها 4 دقیقه بعد وست بروم می توانست به گل دوم برسد اما ضربه سر فرلانگ روی ارسال فیلیپس از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش بازیکنان وست بروم برای رسیدن به گل تساوی بیشتر می شد اما در دقیقه 90 این آرسنالی ها بودند که به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه وست بروم بود که ضربه تماشایی ویلیان به گوشه دروازه حریف رفت و حساب کار را 3-1 کرد.

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری آرسنال به پایان رسید.

 

 

دیدگاه‌ها