کد خبر : 1754399 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:08 | 27.9K بازدید | 5 دیدگاه

استراحت پرسپولیس به آنها کمک کرد

علی محمدی: زشت است این بازیکنان از لفظ های بد استفاده کنند

هافبک سپاهان معتقد است که تساوی در بازی امشب به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد.

علی محمدی: زشت است این بازیکنان از لفظ های بد استفاده کنند

به گزارش ورزش سه، جلال الدین علی محمدی، هافبک تیم سپاهان در پایان بازی با پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت:  بازی سنگینی بین دو تیم صدر جدول که از بهترین تیم های ایران بودند را شاهد بودیم. ما وقتی عقب افتادیم کمی ریتم و شرایط مان بهتر شد. تا قبل از آن گل، دو تیم خیلی باهم مدارا کردند. از وقتی که گل خوردیم اما شرایط برای ما بهتر شد. 

 

وی افزود: بعد از گل اولی که زدیم زمانی برای زدن گل دوم نداشتیم. اگر این گل را کمی زودتر می زدیم، می توانستیم به گل دوم هم برسیم. شرایط جدول به گونه ای رقم شد که انگار این بازی برگزار نشد؛ چون نتیجه مساوی به نفع دیگر تیم های پایین تر از ما بود. یک امتیاز به درد ما و پرسپولیس نمی خورد و هر تیمی که می برد می توانست خود را کَنده و بالا برود.

 

هافبک سپاهان در مورد درگیری های پایان بازی گفت: من دقیقا در جریان درگیری پایان بازی نیستم. از نظر من زیاد این چیزها خوب نیست. فرقی هم نمی کند که چه کسی شروع کننده باشد. دو تا تیم مهره های خوبی دارند و زشت است که از لفظ های بد استفاده کنیم. ولی بعضی وقت ها این اتفاقات پیش می آید. طی هفته ای که پشت سر گذاشتیم، فشار و حساسیت هایی زیادی روی همه بود و همین فشارها در پایان بازی خود را نشان داد.

 

علی محمدی با اشاره به اینکه تیم سپاهان تیمی حرفه ای است، موضع خود نسبت به تغییر زمان بازی و سکوت سپاهانی ها به آن را این گونه نشان داد: سپاهان یک تیم حرفه ای است که با حضور آقای نویدکیا این بیشتر خود را نشان داده است. ما اعتراض خاصی به این گونه موارد نکرده ایم. پرسپولیس دو روز بیشتر استراحت کرد و این خیلی به آنها کمک کرد و سرحال به اصفهان آمدند. آنها خسته از آسیا آمده بودند و اگر دو روز بیشتر استراحت نمی کردند شاید شرایط فرق می کرد. البته دیدید که سپاهان به این موضوع هیچ اعتراضی نکرد.

دیدگاه‌ها