کد خبر : 1754423 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:54 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

مجتبی حسینی؛ مربی مبارز – مربی روزهای سخت

ذوب آهن روی شانس و اقبال استقلال را شکست نداد و حتی می شود گفت نتیجه ای که این تیم در برابر استقلال به دست آورد یک شگفتی نبود.

به گزارش "ورزش سه"، برای اثبات این ادله می شود دلایل متعددی را مطرح کرد. مجتبی حسینی در دور رفت بازی ها و با نفت مسجد سلیمان تیم های بزرگی را شکست داده بود. تیمی چون سپاهان با نتیجه ی 3-1. یا امتیازی که این تیم در برابر پرسپولیس به دست آورد وتوجه کنید این دو تیم مدعی قهرمانی هستند. 

 

 

1599776

 

 

مجتبی حسینی از روز حضور در ذوب آهن تیمی که قبلا هم در آن حضور داشته به عنوان مربی و سرمربی آنرا متحول کرده. تحول نخست در ذوب آهن این است که به تیم مبارزی تبدیل شده. دیگر به راحتی امتیاز نمی دهد و دست کم برای تصاحب امتیاز می جنگد و رقابت می کند. ذوبی که تحویل او شد ذوبی با شکست های متعدد در برابر همه ی تیم ها بود و صلابت خود را از دست داده بود اما امشب در استادیوم آزادی تهران نمایش منطقی و حرفه ای در برابر تیم صعود کننده به مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت و در نهایت دو بر صفر برنده شد. سخت است تصور کنیم ذوب آهنی که مجتبی حسینی ساخته به دسته ی پایین تر سقوط کند. این تیم را بدون شک در هفته های بعدی حتی می توانیم در رده های بالاتر جدول ببینیم. 

 

مجتبی حسینی مربی روزهای سخت است. او برای تبدیل شدن به برند در فوتبال ایران باید این روزهای سخت را پشت سر بگذارد. او بعد از مبارزه بهمراه تیم نفت مسجد سلیمان حالا باید در ذوب آهن امتیازات لازم را برای ماندن در جدول بازی ها جمع کند اما ادامه ی این روند او را به تیم های بزرگ خواهد رساند و او را به یک مربی صاحب سبک تبدیل خواهد کرد. و البته باید به این نکته اشاره کرد مجتبی حسینی برای همین جایگاهی که امروز در آن قرار دارد مسیر سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته است.

دیدگاه‌ها