کد خبر : 1754479 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:59 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی در لیگ برتر؛

آرتتا: هنوز از حذف از لیگ اروپا ناراحتم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی تیمش برابر وست برومویچ، گفت که حذف شدن توپچی ها از لیگ اروپا هنوز او را آزار می دهد.

آرتتا: هنوز از حذف از لیگ اروپا ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که به دنبال کسب سهمیه لیگ اروپا هستند، در دیدار شب گذشته برتر از حریف ظاهر شدند و توانستند تیم قعر جدولی وست بروم را 3-1 شکست دهند.

آرتتا به شاگردانش گفته بود که نمی توانند پس از حذف از لیگ اروپا اجازه دهند نگرش آنها در بازی های پایانی فصل در لیگ برتر، افت پیدا کند.

 

1599884

 

توپچی ها در حال حاضر و با وجود پیروزی شب گذشته در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند. امیدهای آرسنال برای رسیدن به لیگ اروپا در فصل بعد هنوز رنگ نباخته اند و آنها در سه بازی مانده به پایان فصل، چهار امتیاز از تاتنهام در رده هفتم جدول عقب هستند.

اما آرتتا به شاگردانش گفته نباید استانداردهای‌شان در سه بازی پایانی فصل پایین بیاید.

 

آرتتا پس از پیروزی در بازی شب گذشته گفت: "فکر می کنم که وقتی ما نماینده این باشگاه فوتبال هستیم، مسئولیت عظیمی برای پیروزی در هر مسابقه ای که در آن بازی می کنیم داریم.

و همچنین اگر کسی بتواند همه چیز ما را، سطح ما، توانایی ما، هر چیزی را زیر سوال ببرد، مشکلی نیست، اما نگرش ما غیرقابل مذاکره است و تا آخرین لحظه ما باید سعی کنیم در مسابقات خود پیروز شویم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

این همیشه بهترین راه درمان دردی است که ما متحمل شده ایم، اینکه بازی ها را ببریم، سه گل بسیار زیبا بزنیم... همین کاری که انجام دادیم.

 

1599886

 

ما شانس های خیلی بیشتری هم ایجاد کردیم. به نظرم وقتی گل را دریافت کردیم، برای مدت کمی قبل از اینکه توماس پارتی را به زمین بفرستیم تا کنترل توپ را پس بگیریم، اندکی عصبی به نظر می رسیدیم.

در کل اما پیش از رسیدن به پایان فصل، همیشه پیروزی در بازی های پیش رو خیلی اهمیت دارد."

آرتتا درباره حذف از لیگ اروپا برابر ویارئال و اونای امری گفت: "من مسئولیت آن شکست را قبول می کنم. ما هنوز فراموش نکرده ایم و هنوز به خاطر آن ناراحتیم. احتمالا در زبان بدن من هم بتوانید ببینید که اثرات آن شکست هنوز باقی است. اختلاف خیلی کمی ببین ما وجود داشت. من هنوز بسیار احساس مسئولیت می کنم.

ما قدم های درست بسیاری برداشته ایم، قدم هایی که بعضی از آنها را می توانید ببینید و بعضی را نه. امروز بهترین روش برای نتیجه گرفتن این است که نگرش درستی داشته باشید. سه گل ما با هم بسیار تفاوت داشتند اما واقعا نمایش فردی و جمعی خوبی بود."

 

دیدگاه‌ها