کد خبر : 1754497 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:09 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی نساجی؛ تیم مازنی هم چنان باید ببرد

در هفته ای که نساجی موفق شد تیم خوب مس را در رفسنجان شکست دهد هم چنان یکی از دو گزینه سقوط به حساب می آید چرا که در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

بدشانسی نساجی؛ تیم مازنی هم چنان باید ببرد 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست نساجی در خانه و در برابر ملوان که در چارچوب جام حذفی رقم خورد انتقادات از شاگردان ساکت الهامی بالا گرفت و حتی سرپرست مدیر عاملی باشگاه به بهانه اینکه بازیکنان 65 درصد دریافتی داشتند برخی از آنها را متهم به کم کاری کرد در حالی که مشخص بود بازیکنان تیم  نساجی در بازی با ملوان هم اشتیاق زیادی برای رسیدن به گل داشتند اما دفاع چند لایه ملوان و هم چنین نمایش خوب مدافعان و دروازه بان تیم به آنها اجازه گل زنی نداد. این اشتیاق در بازی با مس هم به خوبی نشان داده شد بطوریکه در نهایت نساجی با گل شاهین ثاقبی به سه امتیاز ارزشمند رسید. در حالی که انتظار می رفت این برد نساجی را دست کم به صورت موقت از جمع دو نامزد سقوط خارج کند این اتفاق رخ نداد.

 

به این دلیل که در هفته بیست و دوم هم سایپا از حریف خود امتیاز گرفت و هم ذوب آهن. سایپا در تبریز در برابر ماشین سازی به نتیجه دو بر دو رسید و ذوب آهن هم در تهران استقلال را با دو گل از پیش رو برداشت که نتیجه  این بازی غیر منتظره بود. نساجی با 19 امتیاز از 22 بازی تیم شانزدهم جدول است. البته با سایپا هم امتیاز اما یک بازی بیشتر انجام داده است. فاصله نساجی با ذوب آهن تنها دو امتیاز است و تیم مازنی برای اینکه در جدول بازی ها باقی بماند باید به بردهای خود ادامه دهد. همانند ده هفته پایانی در فصل گذشته که به واسطه بردها به رده نهم جدول صعود کرد. 

 

نساجی برای حضور در سطح اول فوتبال کشور 24 سال انتظار کشید و حالا براحتی نمی خواهد حضور در بازی های لیگ برتر را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها