کد خبر : 1754512 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:55 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

"هنوز وسط ماجرا هستیم"

توخل: برای پیروزی برابر سیتی اعتماد به نفس داریم

چلسی پیش از صف آرایی برابر سیتی در دیدار فینال چمپیونزلیگ در هفته‌های آتی، موفق شده در دو بازی اخیر دو تیم سیتیزن ها را شکست دهد.

توخل: برای پیروزی برابر سیتی اعتماد به نفس داریم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که بازیکنانش با اطمینان از اینکه می توانند منچسترسیتی را شکست دهند، با روحیه ای مضاعف پا به دیدار فینال چمپیونزلیگ برابر سیتیزن ها خواهند گذاشت.

چلسی روز شنبه موفق شد تا در ورزشگاه اتحاد 2-1 سیتی را شکست دهد تا جشن قهرمانی گواردیولا و شاگردانش باز هم عقب بیافتد. این دومین پیروزی آبی ها برابر سیتی در یک ماه گذشته بود!

قهرمانی سیتیزن ها در این فصل البته مسجل است و شاگردان گواردیولا در تاریخ 29 ماه می (8 خرداد) در فینال چمپیونزلیگ بار دیگر با توخل و شاگردانش رو به رو خواهند شد.

 

1599943

 

توماس توخل در این باره گفت: "اینکه چه نتیجه ای کسب می شد، چیزهای زیاید را تغییر نمی داد. اما مطمئنا این به ضرر ما نخواهد بود که در چنین زمان کوتاهی چنین تجربه ای را کسب کنیم و  شانس این را داشته باشیم که آنها را دو بار شکست دهیم.

ما خوب می دانیم که اگر در فینال بازی می کنی پس موضوع خیلی خاص است. باید برای هر سانتیمتر و برای هر برتری کوچکی که بتواند پیروزی در بازی را برایت به ارمغان بیاورد بجنگی. بله این به ما یک باور و اطمینان واقعی و حقیقی می دهد که ما می توانیم موفق شویم چرا که پیش از این هم این کار را کرده ایم.

تلاش خواهیم کرد که این احساس و این انرژی پیشرانه ای را که در حال حاضر داریم برای مسابقه فینال در استانبول حفظ کنیم. بهترین راه بازی کردن در فینال این است که اعتماد به نفس داشته باشی و من فکر می کنم ما می توانیم این احساسی را که از این بازی ها به دست آورده ایم تا آن زمان حفظ کنیم."

 

1599941

 

اما پیش از رفتن به استانبول و پروراندن رویای دومین قهرمانی در چمپیونزلیگ، آبی ها در رقابت های داخلی باید در مسابقاتی حاضر شوند؛ دیدار با آرسنال، لستر و استون ویلا آخرین بازی های چلسی در این فصل از لیگ برتر هستند.

پس از مصاف با آرسنال، چلسی همچنین باید در فینال FA Cup برابر لسترسیتی نیز به میدان برود. با توجه به اینکه شانس کسب رده ای در تاپ فور برای آبی ها بسیار زیاد است اما هنوز قطعی نشده، توخل از شاگردانش خواسته تا اجازه ندهند موفقیت های اخیر حواس‌شان را از مسابقات باقی مانده پرت کند.

توخل افزود: "اینطور احساس می شود که هر مسابقه ای یک بازی بسیار حساس است چرا که ما باید برای رسیدن به رویاها و اهداف‌مان خیلی سخت بجنگیم.

ما اوضاع را همانطور که هست می پذیریم. این به ضرر ما نیست و من اتمسفر و روحیه ای که تیم دارد را دوست دارم. موضوع درباره این بازی ها این است که ما به صورت مداوم تحت فشار هستیم. تیم به این شرایط به شکلی بسیار تحسین برانگیز پاسخ داده و ما باید به همین روند ادامه دهیم.

حالا این انرژی مضاعف را به دست آورده ایم و به سختی برای ان تلاش کردیم. کار ما هنوز در FA Cup، چمپیونزلیگ و لیگ برتر تمام نشده است. ما هنوز وسط ماجرا هستیم و باید به مسیرمان ادامه دهیم."

 

دیدگاه‌ها