کد خبر : 1754515 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:04 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

موقعیت از دست دادیم و باختیم؛

میری: داور به اعتراض ما می‌خندید

مهاجم مس کرمان معتقد است شکست مقابل خوشه طلایی بخاطر عدم استفاده از موقعیت‌هایشان بود.

میری: داور به اعتراض ما می‌خندید

به گزارش "ورزش سه"، پیمان میری که امید اول گلزنی مس کرمان محسوب می‌شود و یکی از مدعیان آقای گلی در لیگ دست یک آزادگان است، در بازی با خوشه طلایی دروازه حریف را باز کرد، اما گل این بازیکن توسط داور آفساید گرفته شد؛ او در این باره به خبرنگار ما گفت: من خودم در خط دفاع مقابلم  بودم و دید من اینگونه بود که اصلاً آن صحنه آفساید نبود و موقعی که توپ ارسال شد، من و بازیکن حریف در یک خط بودیم و من به سمت توپ حمله کردم و توپ هم گل شد و کمک داور آفساید گرفت شاید هم من اشتباه می کنم اما نظر شخصی ام این بود که آفساید نبود. 

 

او که دو موقعیت دیگر هم داشت ولی تبدیل به گل نشدند، ابراز کرد: من دو موقعیت دیگر هم جز آن گل داشتم که یکی از آنها را دروازه‌بان حریف گرفت ولی ضربه دوم من با فاصله خیلی کم بیرون رفت و من واقعا بدشانس بودم و فکر کنم روز بدم بود. یک روز هایی هست که هر کاری می کنی توپ هایت تبدیل به گل نمی شود ولی باید دقتم را بیشتر کنم.

 

مهاجم مس اضافه کرد: اگر توپ هایم تبدیل به گل می شد بازی بر می گشت و شرایط عوض می شد ولی روی غافلگیری گل خوردیم که عجیب بود و من فکر می کنم عجیب ترین گل دنیا را خوردیم! 

 

بازیکن مس کرمان در مورد قضاوت داور و اینکه به چند نفر روی نیمکت کارت قرمز نشان داد، عنوان کرد: داور داشت به همه کارت نشان می داد حتی در صحنه آخری که خطا رخ داده بود، گفت دیوار دفاعی روی نقطه پنالتی بایستد ولی دیوار حریف یک متر جلو آمد و من گفتم مگر نگفتید روی خط پنالتی بایستند؟ اما می‌خندید! با همان یک قدم عقب رفتن ما می توانستیم ضربه ایستگاهی را بهتر بزنیم. باید برای تیم های که برای صعود می جنگند داور های با تجربه ای انتخاب کنند. البته شاید دیدگاه من اشتباه باشد و گلی که زدم واقعا آفساید بود و همه چیز به کارشناسان بر می گردد. قطعا ما خودمان هم بی دقت بودیم و شاید اگر من با دقت تر به توپ ضربه می زدم گل می شد و اصلا این موضوعات پیش نمی آمد. 

 

میری یادآور شد: توپ های ما تبدیل به گل نمی شد و روی غافلگیری گل خوردیم و فوتبال همین است ولی فرصت داریم و چیزی را از دست ندادیم و این موضوع شوک خوبی به همه ما بود تا بیشتر تمرکز و دقت کنیم تا بتوانیم بازی های بعدی را با پیروزی از زمین بیرون بیاییم و صعود کنیم .

دیدگاه‌ها