کد خبر : 1754522 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:31 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

"رسوایی بزرگ"

ادعای رئال مادرید: با ما مثل بقیه رفتار نمی‌شود

رئال مادرید پس زاز جنجال هایی که در بازی دیشب برابر سویا بر سر داوری به وجود آمد، صحبت از ناداوری علیه این تیم و "رسوایی بزرگ" کرده است.

ادعای رئال مادرید: با ما مثل بقیه رفتار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها اعتقاد دارند که تصمیمات داوری بر علیه آنها  تصادفی نیست و مدعی هستند که این موضوع در لالیگا بارها اتفاق افتاده است.

سرمربی و بازیکنان رئال مادرید که شب گذشته در ورزشگاه دی استفانو میزبان سویا بودند نمی توانستند تعجب خود را از وقایعی که در دقیقه 74 این بازی سرنوشت ساز در تعیین قهرمان لالیگا، پنهان کنند.

بازی تا دقیقه 74  بدون حاشیه خاصی پیش می رفت تا اینکه رئال توسط کریم بنزما به یک پنالتی دست یافت اما با دخالت VAR داور به کنار زمین رفت.

 

1599839

 

او با بازبینی صحنه پنالتی رئال را پس گرفت و برخورد توپ به دست ادر میلیتائو در صحنه قبلی را برای سویا پنالتی گرفت تا ایوان راکیتیچ گل دوم را به مادریدی ها بزند.

این تصمیم با اعتراض شدید رئالی ها در زمین و از روی نیمکت مواجه شد و فریادهای "دزدی... رسوایی عظیم... بی عدالتی و..." کلماتی بود که در والدبباس طنین افکن شد.

خشم و عصبانیتی که شب گذشته از سوی رئال ها مشاهده شد، مربوط به فقط این بازی و این تصمیم داور نیست و پیش زمینه ای طولانی دارد. آنها معتقدند که رفتاری مشابه با دیگر تیم ها از سوی داوران لالیگا با آنها صورت نمی گیرد. رئالی ها دربی مادرید در واندا متروپولیتانو را مثال می زنند که در صحنه ای کاملا مشابه با پنالتی دیشب، خطای پنالتی فلیپه اعلام نشد و رئال از یک ضربه پنالتی محروم ماند.

 

1599964

 

رئالی ها معتقدند که در این دو صحنه خطاها کاملا یکی بودند و تصمیمات داور متفاوت بود. رئال معتقد است که رفتاری که داوران با آنها دارند عادلانه و برابر نیست و همه اینها حاصل فعالیت اکانت های مشکوک در شبکه های اجتماعی و کمپین بر ضد رئال مادرید است که در نهایت برای رئال گران تمام خواهد شد.

در هفته ای اخیر این ظن رئال به تصمیمات مغرضانه داوری علیه آنها افزایش یافته و آنها مطمئن هستند که این تصمیمات تصادفی نیستند. آنها می دانند که قهرمانی در لالیگا آن هم با توجه به چنین تصمیمات داوری، اصلا آسان نخواهد بود.

رئالی ها از گرفتن خطای پنالتی میلیتائو ناراحت هستند و همچنین به خطای دیگری روی کاسمیرو از سوی اسکار اشاره می کنند که از سوی داور جریمه نشد و زمینه ساز گل اول سویا بود. در بازی های قبلی نیز در دیدار برابر بتیس یک خطای هند اعلام نشد، برابر ختافه گل آنها مردود اعلام شد، در 27 بازی حتی یک خطای پنالتی به سود رئالی ها گرفته نشد و...

 

1599961

 

دنی کارواخال تنها چند ثانیه پس از اعلام پنالتی به سود سویا از سوی داور در اینستاگرام خود نوشت: "عجب  رسوایی! " می توان گفت که این احساس تمام رئالی ها بود و زیدان نیز در پایان بازی به سمت داور رفت و از او توضیح خواست.

ادن هازارد توانست در دقایق تلف شده نیمه دوم و لحظاتی قبل از سوت پایان بازی گل تساوی را برای سپیدپوشان مادرید بزند وگرنه شاهد اعتراضات گسترده تری از سوی مدافعان عنوان قهرمانی لالیگا می بودیم.

دیدگاه‌ها