کد خبر : 1754536 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 13:42 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رنجبری: این پیروزی را به قاسم حدادی‌فر تقدیم می‌کنم

پیمان رنجبری مهاجم ذوب آهن می گوید دوری آنها از مسابقات، سخت تر از خستگی بازیکنان استقلال از حضور در آسیا بوده است.

رنجبری: این پیروزی را به قاسم حدادی‌فر تقدیم می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در روزی که با ساختار خوب دفاعی مقابل استقلال ظاهر شد، دست به شگفتی زد و در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر صفر از سد شاگردان فرهاد مجیدی گذشت. پیمان رنجبری مهاجم ذوب آهن معتقد است که آنها با آنالیز خوب بازیکنان استقلال، موفق به کسب پیروزی شدند.


رنجبری درباره بازی روز گذشته گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود. ما بعد از بازی با پدیده به مدت 25 روز هیچ دیداری نداشتیم و شرایطمان سخت بود اما تمرینات خیلی منظم و پرفشاری را پشت سرگذاشته بودیم. ما استقلال را خیلی خوب آنالیز و روی نقاط و ضعف آنها کار کرده بودیم. یک دفاع تیمی خیلی خوب داشتیم و توانستیم در نیمه اول خیلی زود به گل برسیم و ان را حفظ کنیم. خدا را شکر گل دوم را نیز به ثمر رساندیم و با یک دفاع خوب تیمی توانستیم بازی را برنده شویم.


وی درباره استفاده از خستگی بازیکنان استقلال نیز گفت: آنها چند بازیکن تأثیرگذارشان را در اختیار نداشتند و اینکه خسته بودند نیز درست است ولی ما نیز 25 روز در شرایط بازی نبودیم و فکر می کنم این مسئله سخت تر از خستگی است. ما هم چند بازیکن خوبمان را نداشتیم. آقای حدادی فر را متاسفانه به دلیل پارگی رباط صلیبی و فرشاد محمدی مهر را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم ولی با این حال به نظرم چون کم اشتباه بودیم و دفاع تیمی خیلی خوب و منسجمی داشتیم و به همین دلیل بازی را برنده شدیم.
رنجبری درخصوص اعتراض بازیکنان دو تیم به داوری گفت: این مسئله بخاطر شرایط بازی بود ولی به نظرم داور مسابقه یکی از روزهای خوب خودش را پشت سر گذاشت. شاید به دلیل حساسیت بازی بود. استقلال یک تیم بالای جدول است و شرایط ما نیز در جدول خوب نبود و کمی تنش ایجاد شد اما در کل داوری خوب بود.


وی درمورد بازی بعدی این تیم مقابل گل گهر سیرجان گفت: ما دیگر جای اشتباه نداریم و باید تمرکزمان کامل باشد. شرایط جدول به نحوی است که تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد. فرقی ندارد با استقلال روبرو می شویم یا تیم دیگری و باید با نهایت تمرکز برای کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه شویم. امیدوارم بتوانیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم چرا که اکنون با استرس وارد مسابقات می شویم و این کمی برای ما سخت است.


بازیکن ذوب آهن درباره بازی بعدی این تیم مقابل استقلال در جام حذفی و شناخت دو تیم از یکدیگر اضافه کرد: نام این رقابت ها به معنای این است که نباید اشتباهی انجام داد. هر دو تیم ذوب آهن و استقلال از خوب های لیگ هستند. درست است که آنها روز گذشته به ما باختند ولی یکی از تیم های خوب لیگ برتر هستند و دیدید که در لیگ قهرمانان آسیا بازی های خوبی ارائه دادند. فکر می کنم بازی خوبی را شاهد باشیم و امیدوارم تیمی که شایسته پیروزی را دارد، راهی مرحله بعد شود.


وی در پایان گفت: این پیروزی را به مردم اصفهان و قاسم حدادی فر تبریک می گویم. قاسم کاپیتان تیم ماست ولی متأسفانه دچار مصدومیت شدیدی شد و این برد را به او تقدیم می کنم.

دیدگاه‌ها