کد خبر : 1754538 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 14:29 | 43.5K بازدید | 3 دیدگاه

مشتری جدید برای شیاطین سرخ؛

کانر مک‌گرگور علاقمند به خرید منچستریونایتد!

کانر مک گرگور، ستاره UFC، به احتمال سرمایه گذاری در منچستریونایتد و سلتیک واکنش نشان داده است.

کانر مک‌گرگور علاقمند به خرید منچستریونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، کانر مک گرگور اسطوره MMA می گوید که به خرید منچستریونایتد علاقمند است. او معتقد است که می تواند "کارهای بزرگی" در فوتبال بکند و به مذاکراتی که درباره سرمایه گذاری در منچستریونایتد و یا سلتیک در جریان است، واکنش نشان داده است.

مک گرگور ایرلندی که هوادار دو تیم سنگین وزن یونایتد و سلتیک در انگلیس و اسکاتلند است، آماده است که بخشی از ثروتش را در خارج از قفس هشت ضلعی مبارزات خرج کند.

هنگامی که هواداران شیاطین سرخ دست به اعتراضات گسترده علیه ادامه حضور خانواده گلیزر در اولدترافورد زدند، مک گرگور از اولین کسانی بود که برای خرید این باشگاه اعلام آمادگی کرد. این در حالی است که مذاکرات درباره خرید سهام غول لیگ برتر اسکاتلند نیز در پارک‌هد در حال انجام است.

 

1600009

 

در یک پرسش و پاسخ توییتری از مک گرگور پرسیده شد که آیا او منچستریونایتد را خواهد خرید یا خیر؟

ستاره 32 ساله پاسخ داد: "صادقانه بگویم که اول صحبت درباره سلتیک پیش آمد. اینکه سهامی را از درموت دزموند بخریم. من قطعا به خرید تیم های ورزشی در سطوحی علاقمندم!

سلتیک و منچستریونایتد هر دو تیم هایی هستند که من دوست‌شان دارم، اما من استقبال می کنم. احساس می کنم می توانم کارهای بزرگی برای یک باشگاه بکنم."

 

درموت دزموند میلیاردر و بیزنس‌من معروف ایرلندی است که اکثریت سهام باشگاه سلتیک را در اختیار دارد. او از سال 2000 و از زمان مارتین اونیل، مسئول انتخاب اکثر سرمربیان این باشگاه بوده است.

در زمان حضور او در این باشگاه، سلتیک افتخارات بسیاری کسب کرد، اما قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند در فصل 21-2020 توسط رقیب دیرینه آنها، رنجرز، از چنگ‌شان ربوده شد.

 

1600007

 

مک گرگور ابتدا در تاریخ 20 ماه آپریل در توییتر به خرید منچستریونایتد ابراز علاقه کرد و نوشت: " هی بچه‌ها، دارم به خریدن منچستریونایتد فکر می کنم! نظرتون چیه؟"

این صحبت ها پس از اعلام پیوستن شش باشگاه بزرگ انگلیسی از جمله یونایتد به پروژه حالا شکست خورده سوپرلیگ و در پی اعتراض گسترده هواداران که خواهان تغییر مالکیت باشگاه و رفتن گلیزرها از اولدترافورد بودند، مطرح شد.

 

1600008

 

مک گرگور در صورتی که گلیزر ها تصمیم به فروش یونایتد بگیرند می تواند یکی از خریداران بالقوه این باشگاه باشد. او در گذشته درباره علاقه اش به فوتبال گفته بود: "من آن‌وقت‌ها بیشتر یک بازیکن بودم تا تماشاچی، اما منچستریونایتد تیم من بود.

چند روز پیش به عکسی قدیمی از خودم بر خوردم که آن پیراهن بدنام خاکستری یونایتد را در آن به تن داشتم. آن پیراهن را با پولی که در اولین عشاء ربانی ام در هشت سالگی به دست آوردم خریده بودم.

وقتی به آن عکس نگاه می کنم انگار دارم پسرم را می بینم. دوست دارم بدانم آن پیراهن امروز کجاست. یک پیراهن فوتبال واقعاً "بدنام"!"

 

1600017

 

پیراهن سال 1996 منچستریونایتد پیراهنی خاکستری رنگ بود که نه تنها بدیمن‌ترین پیراهن این تیم بلکه بدنام ترین پیراهن تاریخ لیگ برتر نام گرفت. یونایتد چنان نتایج ضعیفی با این پیراهن کسب کرد که در تاریخ 13 آوریل سال 2001 پس از یک نیمه وحشتناک برابر ساوتهمپتون، شیاطین سرخ با شکست 3-0 به رختکن رفتند، آن هم در زمانی که ساوتهمپون برای بقا در لیگ برتر می جنگید.

سر الکس فرگوسن در بین دو نیمه به بازیکنان یونایتد دستور داد تا پیراهن های‌شان را عوض کنند و در اتفاقی عجیب شیاطین سرخ در نیمه دوم با پیراهن های آبی و سفید به میدان رفتند!

جالب اینکه این تدبیر فرگوسن جواب هم داد... البته کمی! یونایتد در نیمه دوم بسیار بهتر بازی کرد اما در نهایت 3-1 شکست خورد تا پیراهن بدنام شیاطین سرخ تا همیشه در تاریخ ماندگار شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها