کد خبر : 1754551 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:15 | 89.9K بازدید | 16 دیدگاه

وضعیتم برای دربی بعد از MRI مشخص می‌شود

اینقدر بزرگتر در زمین بود که بعضی‌ها نباید حرف می‌زدند!

کاپیتان دوم پرسپولیس در اواسط نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و وضعیتش برای حضور در دربی بعد از دریافت عکس MRI مشخص خواهد شد.

اینقدر بزرگتر در زمین بود که بعضی‌ها نباید حرف می‌زدند!

 

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که با توجه به نمایش چند وقت اخیرش توانسته بود در دیدار مقابل سپاهان نیز از سوی یحیی گل محمدی مجوز حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد، با بدشانسی بزرگی مواجه شد تا به دلیل مصدومیت در اواسط نیمه اول از زمین خارج شود. کاپیتان دوم پرسپولیس در خصوص این دیدار و حواشی آن و خصوصا شرایط حضور در دیدار دربی توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.

 

در آستانه دستیابی به سه امتیاز ارزشمند، بازی را با تساوی خاتمه دادید.
بازی خوبی بود و مسلما هواداران هر دو تیم از آن لذت بردند. موقعیت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها خصوصا بعد از گلی که زدیم بهره ببریم و در نهایت به یک امتیاز رسیدیم. مسلما سه امتیاز این دیدار خیلی به ما کمک می‌کرد اما هنوز همه چیز دست خودمان است و تلاش خواهیم کرد تا در ادامه مسابقات به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

 

البته رسیدن به یک امتیاز هم در خانه حریف و در کورس قهرمانی بد به نظر نمی‌رسید.
شاید این مساله خوبی باشد اما ما قطعا برای برد در این زمین حاضر شده بودیم. موقعیت‌های بهتری نیز نسبت به حریف داشتیم و صادقانه بخواهیم نگاه کنیم شایسته برد در این بازی بودیم. با این حال ما یک بازی کمتر داریم و شانس اینکه به صدر جدول برسیم را هم خواهیم داشت. هنوز هفته‌های زیادی هم باقی مانده و صدرنشینی در این مقطع اتفاق مهمی نیست و تلاش خواهیم کرد تا پایان فصل به هدف بزرگمان برسیم.

 

 

 

 

 

مصدومیت‌ات به چه شکل است و آیا به دربی خواهی رسید؟
بدشانسی بزرگی برایم بود. انگیزه زیادی برای این بازی داشتم و شرایط هم خوب پیش می‌رفت اما این مصدومیت باعث شد تا از زمین خارج شوم. فعلا چیزی مشخص نیست و بعد از MRI همه چیز مشخص خواهد شد. فکر کنم رباط بیرونی‌ام باشد و باید در نهایت منتظر نظر پزشک بود و امیدوارم شرایط خوب باشد و بتوانم در دربی حاضر باشم.

 

 

و اگر نتوانستی؟
ما تیم خوبی داریم. جای هیچ نگرانی نیست. یک تیم کامل و بزرگ هستیم که غیبت بازیکن نگرانی ایجاد نخواهد کرد. ما هدف بزرگی داریم و این ذهنیت در تمامی بازیکنان ما وجود دارد. تلاش خواهیم کرد با نمایشی خوب در این بازی هواداران را خوشحال کنیم. بازی برابر سپاهان برای ما تمام شد و از امروز تمرکز ما روی بازی با استقلال خواهد بود.

 

درباره اتفاقات بعد از بازی صحبتی داری؟
این بازی اینقدر زیبایی دارد که به نظرم نیازی به این حواشی و اتفاقات نبود. این اتفاقات به هرحال در فوتبال زشت است و جای هیچ دفاعی ندارد و اصلا ربطی به اینکه مقصر چه کسی است ندارد و باید خویشتن‌داری و مدیریت بهتری صورت می‌گرفت. با این حال متاسفانه چه از زمان ورود و اسکان ما تا خروج از هتل به سمت ورزشگاه و ... اتفاقاتی افتاد که من هیچ وقت آن را نمی‌توانم پای مردم اصفهان بگذارم. این اتفاقات کاملا با روح فوتبال همخوانی ندارد و زشت است. امیدوارم این مسائل با مدیریت بهتری همراه شود. در زمین مسابقه هم واقعا زشت است وقتی چند بازیکن بزرگتر و باسابقه حضور دارند، برخی بازیکنان جوان و کم سابقه به این شکل توهین کنند. آنها باید احترام را حفظ می‌کردند و در حضور این بازیکنان اصلا به خودشان اجازه حرف زدن نمی‌دادند.

دیدگاه‌ها