کد خبر : 1754560 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:10 | 26K بازدید | 3 دیدگاه

هیچکس نمی داند کِی پنالتی است، کِی نیست

واکنش کومان به اعتراضات گسترده رئال از داوری ها

رونالد کومان سرمربی بارسا در مورد حواشی دیشب داوری بازی رئال مادرید و سویا صحبت کرد.

واکنش کومان به اعتراضات گسترده رئال از داوری ها

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب دیداری بسیار حساس برابر لوانته پیش رو دارد و در صورت پیروزی موقتا صدرنشین خواهد شد. تساوی شب گذشته رئال برابر سویا امیدهای بارسلونا برای قهرمانی را همچنان زنده نگاه داشت. تنها سه بازی تا پایان فصل مانده و بارسا دو امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین دارد.

در بازی فردا رونالد کومان سرمربی بارسا پس از دو جلسه محرومیت، به نیمکت باز می گردد.

 

 

1599059

 

 

مرد هلندی در نشست خبری بازی گفت:« لالیگا بسیار برابر پیش می رود و این اواخر مشکلات زیادی برای کسب نتیجه خوب داشته ایم. هم خستگی بازیکنان به دلیل فشردگی بازی ها تاثیرگذار بوده و هم فشاری که برای کسب پیروزی وجود دارد، روی ذهنیت بازیکنان اثر منفی گذاشته است. البته نباید از قدرت حریفان هم گذشت. سه بازی باقی مانده و باید همه را پیروز شویم تا شانس داشته باشیم.»

 

قهرمانی:« لالیگا را از دست نداده ایم. رئال دیشب مساوی کرد و با این تیم امتیاز برابری داریم. به جای فکر کردن به اتلتیکو و رئال باید روی بازی های خودمان تمرکز کنیم و پیروز شویم. سپس خواهیم دید کجای جدول قرار می گیریم.»

 

 

1599107

 

 

توقف خانگی برابر اتلتیکو:« بازی دو فاز متفاوت داشت. خوب شروع نکردیم و در پرس اتلتیکو مشکلاتی داشتیم. آنها نیمه اول شانس های خوبی داشتند ولی ما در نیمه دوم بهتر شدیم. در نهایت بازی برابری بود و نباید فراموش کرد که اتلتیکو تیم باتجربه ای است ولی ما دو هافبک 18 ساله در میانه زمین (پدری و ایلایش موریبا) و یک مدافع 20 ساله در عقب زمین داشتیم(مینگسا).

اینطور نباید باشد که پس از هر برد، من بهترین مربی دنیا باشم و با یک باخت تبدیل به بدترین شوم. نباید فقط از روی نتایج تجزیه و تحلیل کرد. ما هنوز شانس قهرمانی داریم و برایش می جنگیم؛ در عین حال که اولین منتقد خودمان نیز هستیم. فردا یک بازی داریم و داستانش متفاوت خواهد بود. باید شخصیت مان را نشان دهیم.»

 

حواشی دیشب داوری و وی ای آر دیدار رئال و سویا و اعتراضات به اعلام پنالتی علیه رئال به دلیل برخورد توپ به دست ادر میلیتائو:« اگر کسی باشد که دیگر نباید در مورد داوری ها حرف بزند، این من هستم چرا که تازه دو جلسه محرومیتم تمام شده اما من چیزی که فکر می کنم درست است را می گویم، هرچند که نظر من چیزی را تغییر نخواهد داد.

 

 

1599800

 

 

اگر رئال فکر می کند از این ناحیه ضربه خورده، این مشکل خودشان است ولی چیزی که مسلم است،  ما الان در مقطعی هستیم که واقعا نمی دانیم کدام برخورد توپ به دست پنالتی است و کدام پنالتی نیست. غیر از بازیکنان و مربیان، خود داوران هم در این مورد تردید دارند و البته این معضل فقط مربوط به اسپانیا نیست.»

 

آینده:« از همان روزی که خوان لاپورتا به عنوان رئیس بارسا انتخاب شد،  از من حمایت کرده و من دلیلی برای نگرانی ندارم. دو ساله بسته ام و خودم را برای فصل بعد نیز سرمربی بارسا می دانم. البته که در پایان فصل با رئیس صحبت خواهیم کرد. مهمتر از هر چیزی اما سه بازی بعدی است و نه آینده من.»

 

 

دیدگاه‌ها