کد خبر : 1754563 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:35 | 31K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اکیپ:

با رد پیشنهاد بایرن؛ هافبک PSG در آستانه تمدید

یولیان دراکسلر هافبک آلمانی پی اس جی که از بایرن پیشنهاد داشت، قراردادش را تمدید خواهد کرد.

با رد پیشنهاد بایرن؛ هافبک PSG در آستانه تمدید

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش رسانه های آلمانی در مورد یولیان دراکسلر که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، ادعا کردند که او  تمایل دارد به فوتبال باشگاهی آلمان بازگردد.

طبق آن گزارش ها، دراکسلر مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بایرلورکوزن و آرسنال قرار داشت ولی بیش از همه علاقه مند به بازی برای بایرن بود اما بر اساس گزارش امروز نشریه «اکیپ» فرانسه؛ این هافبک آلمانی قرارداد سه ساله جدیدی را با PSG امضا خواهد کرد.

 

 

1463984

 

 

طبق این گزارش دراکسلر حتی با وجود پیشنهاد دریافت دستمزد بهتر از این باشگاه بایرن، در نهایت تصمیم گرفته در جمع پاریسی‌ها باقی بماند و به فوتبالش در پی اس جی ادامه دهد. 

دراکسلر 27 ساله که سابقه بازی در تیم‌های شالکه و ولفسبورگ را دارد، از سال 2017 در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و به این تیم برای کسب 11 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لوشامپیونه و سه قهرمانی در جام حذفی فرانسه کمک کرده است.

این هافبک آلمانی که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 20 میلیون یورو تخمین زده شده است، این فصل در 32 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و آمار چهار گل‌زده و هفت پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

 

1355452

دیدگاه‌ها