کد خبر : 1754565 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:24 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جدایی حمدالله از النصر قوت گرفت

روزنامه سعودی اسپورت از قوت گرفتن احتمال جدایی عبدالرزاق حمدالله از النصر خبر داده است.

احتمال جدایی حمدالله از النصر قوت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر برای تقویت خط حمله خود قصد دارد تا یک بازیکن جدید را به خدمت بگیرد. طارق سعد خبرنگار عربستانی و نزدیک به باشگاه النصر شب گذشته در صفحه توئیتر خود خبر از جذب یک بازیکن داد.


این خبرنگار اعلام کرد که النصر به سرپرستی مسلی آل معمر رئیس جدید این باشگاه، با یک بازیکن خارجی حاضر در لیگ حرفه ای عربستان وارد مذاکره شده و نزدیک به توافق و ثبت قرارداد با این مهاجم خارجی است.


روزنامه سعودی اسپورت در همین زمینه نوشت که نزدیک ترین بازیکن به باشگاه النصر، کارلوس استندبرگ مهاجم 25 ساله و سوئدی تیم ابها عربستان است. این بازیکن که تیمش در رده یازدهم جدول قرار دارد، تاکنون موفق شده است که 16 گل برای تیمش در لیگ حرفه ای عربستان به ثمر برساند و پس از گومیس مهاجم الهلال، دومین گلزن برتر لیگ است.


آمار خوب این مهاجم سوئدی باعث شده است تا مدیران النصر در پی جذب او باشند و حتی رئیس باشگاه ابها نیز چندی پیش اعلام کرده بود مشکلی با فروش استندبرگ ندارد و او را به بالاترین پیشنهاد مالی خواهد فروخت.


وب سایت سعودی اسپورت در همین زمینه نوشته است که با جذب استندبرگ، گمانه زنی ها درخصوص احتمال جدایی عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر در پایان فصل قوت گرفته است. این بازیکن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با مانو منزس سرمربی تیم دچار درگیری لفظی شد و در صورت جذب مهاجم جدید، ممکن است او در تابستان از جمع آبی و زردهای ریاض جدا شود. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها