کد خبر : 1754576 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:20 | 44K بازدید | 3 دیدگاه

خاوی مارتینز:

چرا پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را رد کردم؟

خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ دوران حضور در این باشگاه را شگفت انگیز توصیف کرد.

چرا پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را رد کردم؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ چند روز قبل اعلام کرد دوران حضور 9 ساله خاوی مارتینز در این باشگاه به اتمام رسیده و او در پایان فصل از جمع بازیکنان این باشگاه جدا خواهد شد. خاوی مارتینز در مصاحبه ای از دلیل قبول پیشنهاد بایرن مونیخ در سال 2012 و رد پیشنهاد تیم های بزرگی چون رئال مادرید و بارسلونا سخن گفت.

 

خاوی مارتینز گفت: "من در این فصل خیلی در ترکیب ثابت قرار نداشتم، اما از نظر من یک تیم نه فقط 11 بازیکن اصلی، بلکه آنهایی که 15، 10 یا حتی دو دقیقه بازی می کنند نیز هستند. این نقش من بود که آن را پذیرفته و بهترین تلاش خود را ارائه دادم. من همیشه فقط می خواستم به تیم کمک کنم.

 

1600050

 

در ابتدا پذیرفتن این شرایط دشوار بود، زیرا من در دوران حرفه ایم به قرار گرفتن در ترکیب ثابت عادت کرده بودم. اما شما باید ابن موضوع را بپذیرید و حتی اگر یک یا دو دقیقه هم بازی کنید، باید با تمام توان در زمین حاضر شوید، این شعار من در این فصل بود.

 

تقریبا فقط خاطرات خوبی از دوران حضور در بایرن خواهم داشت. البته لحظات بدی مثل مصدومیت زانو در سال 2014 نیز برایم وجود داشت. اما در کل تجربه بسیار خوبی با بهترین مربیان و بازیکنان جهان داشتم و فتح دو بار سه گانه برای اولین بار در تاریخ باشگاه شگفت انگیز بود.

 

انتقال به بایرن در سال 2012 و رد پیشنهاد رئال و بارسلونا؟ یوپ هاینکس در این میان نقش زیادی ایفا کرد، اما من می خواستم تجربه بازی در خارج از کشور را نیز داشته باشم و اطمینان داشتم که این قدم را برمی دارم. 9 سال حضور  در این باشگاه بزرگ دشوار است و بازیکنان زیادی موفق به انجام چنین کاری نشده اند. من بسیار خوشحال هستم و به خودم افتخار می کنم."

 

1599695

دیدگاه‌ها