کد خبر : 1754577 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:28 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن تیم خوبی‌ست اما شرایط ما هم ویژه است؛

زنده‌روح: خیلی زود از شرایط شکست خارج می‌شویم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد این تیم پس از شکست مقابل فولاد بتواند بار دیگر به ریل پیروزی بازگردد.

زنده‌روح: خیلی زود از شرایط شکست خارج می‌شویم

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دیداری معوقه از هفته هجدهم مقابل فولاد، احمدرضا زنده‌روح هافبک تاثیرگذار این تیم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سختی بود، تیم فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده و سطح آن مشخص است. در روزی که شاید می‌توانستیم برنده هم باشیم اما متاسفانه سه امتیاز بسیار مهم را از دست دادیم و نتوانستیم روندمان را ادامه بدهیم. با این‌حال جایگاه‌مان در جدول، جایگاه خیلی خوبی است و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آینده شرایط خوبی را تجربه کنیم و نتایج قابل‌قبولی را کسب کنیم.

 

زنده‌روح درباره شکست مقابل فولاد ادامه داد: برای این‌که اولین باخت ما در سال 1400 بود، برای‌مان این شکست سنگین‌تر بود، چرا که سال جدید را خوب شروع کرده بودیم و نتایج خوبی را گرفته بودیم اما بالاخره فوتبال است و این اتفاقات می‌افتد؛ امیدوارم بتوانیم خیلی راحت از این شرایط خارج شویم و بازهم به نتایج خوب‌مان برگردیم.

 

هافبک گل‌گهر درباره عملکرد تیم داوری گفت: داوری خوب بود و نظری خاصی در این‌باره ندارم؛ البته که هیچ‌وقت من اظهارنظری درباره داوری نمی‌کنم.

 

احمدرضا زنده‌روح در واکنش به دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن و روحیه بالای تیم حریف بعد از شکست استقلال گفت: درباره بازی با ذوب‌آهن باید بگویم که از زمانی‌که آقای حسینی روی کار آمده‌اند، واقعا ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی شده است؛ هم از لحاظ ساختار دفاعی و هم از لحاظ ساختار تیمی، شکل بسیار خوبی دارند. می‌دانم که بازی سختی است اما ما هم چاره‌ای نداریم که برویم و سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم روز بازی، یک بازی خیلی خوب و قابل‌قبولی از سوی هر دو تیم ببینم.

 

هافبک خلاق و موثر گل‌گهر در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خود در لیگ و جام حذفی توضیح داد: من امسال در لیگ برتر پنج پاس‌گل داده‌ام و یکبار هم در جام حذفی گل ساختم؛ اول باید خدا را بابت این اتفاق شکر کنیم و توانسته‌ام برای تیم مثمرثمر باشم و امیدوارم که در هفته‌های آینده هم به روند خوبم ادامه بدهم و در خدمت تیمم باشم.

 

او درباره نگاه‌های متفاوت به تیم گل‌گهر با توجه به حضور امیر قلعه‌نویی و هزینه‌های انجام شده، تصریح کرد: طبیعتا با کیفیتی که تیم ما در طول فصل نشان داده، این مسئله را اثبات کرده‌ایم که لیاقت‌مان کسب یک جایگاه خوب در جدول است؛ همه بچه‌های تیم هم در همین راستا در تلاش هستند و امیدوارم که این اتفاق بیفتد و در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها