کد خبر : 1754585 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 18:29 | 29.6K بازدید | 3 دیدگاه

اینیستا فردا از فوتبال خداحافظی می کند؟ (عکس)

اخبار حاکی از احتمال خداحافظی آندرس اینیستا، ستاره بزرگ فوتبال اسپانیا است.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل بود که آندرس اینیستا در مراسمی شکیل و تماشایی به دوران درخشان و طولانی مدت حضور در ترکیب بارسلونا پایان داده و از این تیم جدا شد. بر خلاف انتظارات، آندرس اینیستا فوتبال ژاپن و باشگاه ویسل کوبه را برای سال های پایانی دوران ورزشی خود انتخاب کرده و راهی شرق قاره آسیا شد.

 

اما ساعتی قبل اکانت رسمی باشگاه ویسل کوبه اعلام کرد فردا ساعت دو بعد از ظهر به وقت ژاپن، آندرس اینیستا در یک نشست مطبوعاتی حاضر خواهد شد. در همین مدت کوتاه اخباری در مورد احتمال خداحافظی آندرس اینیستا از دنیای فوتبال و اعلام این خبر از سوی خود در نشست فردا منتشر شده است. البته ممکن است آندرس اینیستا قصد داشته باشد خبر جدایی خود از ویسل کوبه را اعلام بکند، اما شانس خداحافظی او از فوتبال در سن 37 سالگی بیشتر از انتقال به تیم دیگری است. جالب اینجاست فردا دقیقا روز تولد 37 سالگی اینیستا است.

 

بدین ترتیب احتمالا شاهد وداع یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال خواهیم بود. آندرس اینیستا زننده گل تنها قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی در سال 2010 لقب گرفته و با لباس بارسلونا نیز به تمامی افتخارات ممکن دست یافت.

 

1600068

دیدگاه‌ها