کد خبر : 1754589 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 18:49 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت نور و چمن استادیوم دردسرساز می‌شود؟

تهدید باشگاه آلومینیوم اراک توسط سازمان لیگ

سازمان لیگ برتر فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک، آن‌ها را به سلب میزبانی در مسابقات لیگ برتر تهدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال ایران، صبح‌ امروز با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک، مدیران آن را تهدید به سلب میزبانی تیم فوتبال این باشگاه از ادامه مسابقات لیگ برتر در صورت بر طرف نشدن نواقص استادیوم امام خمینی اراک کرد.

 

دو مورد از اصلی ترین نواقص استادیوم اصلی شهر اراک که سازمان لیگ بر روی آن‌ها دست گذاشته مربوط به وضعیت نور و کیفیت چمن فوتبال است. جایی که در یک هفته گذشته باز کردن پروژکتورهای استادیوم توسط شرکت طرف قرارداد با اداره کل ورزش و جوانان اراک به یکی از اصلی‌ترین موضوعات حاشیه‌ای در این استان تبدیل شد.

 

هم‌چنین سازمان لیگ علاوه بر بحث نور ورزشگاه، کیفیت چمن را هم مورد نقد قرار داده است. آنطور که پرس و جو کردیم کیفیت چمن استادیوم امام خمینی اراک به علت کم آبی و هم‌چنین عدم نگهداری درست، تحت تاثیر قرار گرفته و انجام مسابقه‌ای در سطح لیگ برتر را دشوار کرده است.

 

با این حال سازمان لیگ در بخش پایانی نامه خود باشگاه آلومینیوم را به سلب میزبانی از لیگ برتر تهدید و در این صورت تمام هزینه‌های مهمان و انجام مسابقه را به گردن هیئت مدیره باشگاه دانسته است؛ اتفاقی که در هر صورت به ضرر باشگاه آلومینیوم است و باید دید واکنش اداره ورزش و جوانان اراک به‌عنوان متولی اصلی ورزشگاه امام خمینی به این نامه ارسال چه خواهد بود.

 

1600071

دیدگاه‌ها