کد خبر : 1754609 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:39 | 77.7K بازدید | 3 دیدگاه

گزینه رئال مادرید در صورت جدایی زیدان مشخص شد

در صورت جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، مکس آلگری گزینه اول هدایت این تیم خواهد بود.

گزینه رئال مادرید در صورت جدایی زیدان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصل جاری تنها قادر به فتح لالیگا خواهد بود و تکلیف این تیم در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری پیش از این مشخص شده است. این نتایج باعث بروز اخباری در مورد احتمال جدایی زین الدین زیدان در پایان فصل از رئال مادرید شده و نام هایی نیز به عنوان گزینه های جانشینی او در هفته های اخیر مطرح شده اند. زیدان در دومین مقطع حضور خود در این باشگاه موفق به فتح یک عنوان قهرمانی لالیگا شده است.

 

1587423

 

اما شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد فلورنتیونو پرز از عملکرد زیدان رضایت داشته و خواهان ادامه همکاری با این سرمربی فرانسوی است. اما رخ دادن این اتفاق منوط به رضایت زیدان خواهد بود و قرار شده او در پایان فصل تصمیم نهایی خود را به هیئت مدیره رئال مادرید اعلام بکند.

 

اما در صورت عدم تمایل زیدان به ماندن، رئال مادرید برای توافق با مکس آلگری اقدام خواهد کرد. سرمربی پرافتخار و ایتالیایی بعد از جدایی از یوونتوس در سال 2019، در دو فصل اخیر بیکار بوده و آماه بازگشت به عرصه مربیگری است. در ماه های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال رفتن مکس آلگری به تیم های انگلیسی نیز منتشر شده، اما حالا رئال مادرید از بخت بیشتری برای همکاری با او برقرار است. البته کهکشانی ها از ماندن زیدان در این تیم استقبال می کنند، اما اگر این اتقاق رخ ندد به سراغ مکس آلگری خواهند رفت.

دیدگاه‌ها