کد خبر : 1754611 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:50 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

فصل برای هافبک آلمانی بایرن مونیخ به پایان رسید

باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد لئون گورتزکا هافبک آلمانی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا دو بازی پایانی این تیم در بوندسلیگا را از دست خواهد داد.

فصل برای هافبک آلمانی بایرن مونیخ به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرن مونیخ در این فصل تنها توانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کند اما آنها همچنان به سلطه خود در بوندسلیگا ادامه دادند و برای نهمین فصل پیاپی و مجموعاً سی و یکمین بار این جام را فتح کردند.

 

بایرن مونیخ روز شنبه در یک بازی کاملاً یک طرفه و با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 6-0 حریف خود یعنی مونشن‌گلادباخ را در هم بکوبد و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا قهرمانی خود در این مسابقات را قطعی کند.

 

 

1600108

 

 

اما در دیدار بایرن و گلادباخ لئون گورتزکا در دقیقه 60 مسابقه توسط هانسی فلیک تعویض شد و جای خود را به داوید آلابا داد. در حالی که به نظر نمی رسید هافبک آلمان مشکلی داشته باشد اما حالا مشخص شده که او دچار یک مصدومیت جدید شده است.

 

بر این اساس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که لئون گورتزکا دچار پارگی عضله ران پای چپ شده و دو بازی آخر فصل باواریایی‌ها را از دست خواهد داد. هافبک آلمانی به خاطر این آسیب دیدگی حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد که مشکلی برای حضور در رقابت‌های یورو داشته باشد.

دیدگاه‌ها