کد خبر : 1754614 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 20:22 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

سولسشر: به خاطر تغییرات ترکیب من را سرزنش نکنید

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید به خاطر نزدیکی بازی ها و جلوگیری از مصدومیت ها مجبور است در برخی بازی ها ترکیب تیم خود را تغییر دهد.

سولسشر: به خاطر تغییرات ترکیب من را سرزنش نکنید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه منچسترسیتی هنوز بعد از شکست مقابل چلسی هم شانس اول قهرمانی لیگ برتر انگلیس محسوب می شود اما روی کاغذ منچستریونایتد می تواند آنها را تهدید کند. شیاطین سرخ نیاز دارند تا در همه مسابقات بعدی خود به پیروزی برسند و از طرف دیگر امیدوار هستند که سیتی در برابر نیوکاسل، برایتون و اورتون امتیاز از دست بدهد؛ اتفاقی که البته بسیار دور از انتظار و نظر می رسد.

 

 

1599591

 

 

اما برخی انتقادات نسبت به اوله گنار سولسشر مبنی بر اینکه اگر او در برخی بازی های این فصل او از ترکیب اصلی خود استفاده می‌کرد این تیم می‌توانست حالا شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد، مطرح می شود؛ موضوعی که حالا مرد نروژی به آن واکنش نشان داده است.

 

سولسشر گفت: " کاش می توانستم بگویم که در همه بازی‌ها با تیم کامل بازی می کنیم اما این غیر ممکن است. اینکه من بخواهم از ترکیب دیدار برابر استون ویلا در بازی فردا و سپس بازی پنجشنبه استفاده کنم غیرممکن است. من بیش از حد در مورد آسیب دیدگی ها خطر نمی کنم.

 

 

1598543

 

 

وقتی مجبور به ایجاد تغییر هستم پس نباید من را سرزنش کنید. بازیکنان نمی‌توانند هر چهار روز یک بار بازی کنند بنابراین من مجبورم که اولویت بندی داشته باشم."

دیدگاه‌ها