کد خبر : 1754615 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 21:06 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی مانچینی در مورد وراتی برطرف شد

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن به رقابت های یورو 2020 خواهد رسید.

نگرانی مانچینی در مورد وراتی برطرف شد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به فشردگی برنامه بازی های فصل جاری و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهم ترین دغدغه سرمربیان تیم های ملی در آستانه شروع جام ملت های اروپا، حفظ سلامتی بازیکنان خواهد بود. خبر خوش برای روبرتو مانچینی رسیدن مارکو وراتی به این رقابت ها و جدی نبودن مصدومیت این هافبک خلاق است. مارکو وراتی در یک دهه اخیر بسیاری از بازی های مهم ایتالیا را به علت آسیب دیدگی از دست داده بود، اما این بار شاهد حضور در رقابت های یورو 2020 خواهیم بود.

 

1345187

 

مشکل زانوی مارکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن جدی به نظر نمی رسد و اخبار حاکی از آن است که ملی پوش باتجربه ایتالیایی به موقع برای شرکت در رقابت های یورو 2020 بهبود خواهد یافت. مارکو وراتی در تمرین روز پنجشنبه گذشته پاری سن ژرمن از ناحیه زانو رباط زانو دچار آسیب دیدگی شد تا اخباری در مورد احتمال غیبت او در رقایت های یورو 2020 و ناضایتی روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا از این اتفاق شنیده شود.

 

اما آزمایشات نشان داده آسیب دیدگی مارکو وراتی جزئی بوده و این بازیکن باید ظرف سه هفته به فرم ایده آل خود باز می گردد. اولین بازی تیم ملی ایتالیا در تاریخ 11 ژوئن برگزار می شود و آنها در استادیوم المپیکو در این روز به مصاف ترکیه می روند. سوئیس و ولز دیگر تیم های این گروه هستند و به نظر می رسد آتزوری بخت اول صعود به دور بعدی خواهد بود.

دیدگاه‌ها