کد خبر : 1754622 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 21:37 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

میلان اشکرینیار:

اینتر به دنبال تکرار قهرمانی است

علیرغم بروز برخی شایعات، میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک تمایلی به جدایی از اینتر ندارد.

اینتر به دنبال تکرار قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد میلان اشکرینیار با باشگاه اینتر در ژوئن سال 2023 به پایان می رسد و اخباری در مورد تمایلی تیم هایی چون تاتنهام و چلسی به جذب این بازیکن منتشر شده است. میلان اشکرینیار که مدتی نیمکت نشین بود و شایعاتی در مورد اختلاف او با آنتونیو کونته نیز شنیده می شد، پس از شروع قرنطینه در 30 بازی در سری آ انجام داده و به بازیکن ثابت اینتر تبدیل شد. حالا میلان اشکرینیتار با اطمینان از مندن در این باشگاه صحبت کرده است.

 

1502356

میلان اشکرینار گفت: "شایعات همیشه وجود داشته، وجود دارد و خواهد داشت. با این حال من هرگز به این اخبار گوش نکرده و در مورد آنها توضیحی نیز نداده ام. البته بعد از این فصل نیز تفکر من در این رابطه هیچ تفاوتی نخواهد کرد. آنتونیو کونته خصوصیات فوق العاده ای داشته و دقیقا می داند که از بازیکنان تیم خود چه انتظاری دارد. زیر نظر کونته همه چیز به خوبی پیش می رود و ما به عنوان تکرار عنوان قهرمانی خود در فصل آینده هستیم.

 

من می خواهم از این حس فوق العاده بعد از قهرمانی اینتر لذت برده، سپس می خواهم فصل را به پایان برسانم و برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده شوم. آیا من سال آینده با پیراهن اینتر می خواهم از عنوان قهرمانی دفاع کنم؟ بله حتما."

دیدگاه‌ها