کد خبر : 1754630 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 22:53 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

مالک چینی به ستاره‌های اینتر: دو ماه حقوق نگیرید

استیون ژانگ، مالک چینی باشگاه اینتر، از ستاره های این تیم درخواست کرده برای کمک به مشکلات باشگاه از دریافت دو ماه حقوق خود صرف نظر کنند.

مالک چینی به ستاره‌های اینتر: دو ماه حقوق نگیرید

به گزارش "ورزش سه"، مانند بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی اینتر نیز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا با بحران مالی مواجه شده است. در همین راستا نیز اسکای اسپورتس گزارش داده که رئیس و مالک نراتزوری یعنی استیون ژانگ امروز صبح با بازیکنان اینتر دیدار داشته و از آنها درخواست کرده که برای کمک به باشگاه از دریافت دو ماه حقوق خود صرف نظر کنند.

 

بر اساس گزارشی که اسکای منتشر کرده هر بازیکن به صورت جداگانه در این باره تصمیم گیری خواهد کرد و ممکن است آنها در روزهای آینده با مدیران باشگاه مذاکره کنند. در واقع باشگاه اینتر بسیار امیدوار است که بازیکنان با این درخواست موافقت کنند چرا که این موضوع می تواند تا حدود زیادی به آنها در رفع مشکلات اقتصادی باشگاه کمک کند.

 

 

1599158

 

 

گفتنی است خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر، نیز هفته گذشته تاکید کرده بود که باشگاه با مشکلات مالی بزرگ مالی دست و پنجه نرم می‌کند و از طرف دیگر جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی نراتزوری، از بازیکنان درخواست کرده بود که باشگاه را در راه رفع مشکلات کمک کنند تا آنها فصل آینده نیز در قامت یک مدعی در سری آ و حتی لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها