کد خبر : 1754633 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 23:10 | 31K بازدید | 3 دیدگاه

پاول ندود:

پیرلو و کریستیانو رونالدو در یوونتوس خواهند ماند

پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس، در یک برنامه تلویزیونی تایید کرد که آندره آ پیرلو و کریستیانو رونالدو در این تیم باقی خواهند ماند.

پیرلو و کریستیانو رونالدو در یوونتوس خواهند ماند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این فصل نتایج دور از انتظاری کسب کرده است. در واقع بعد از 9 فصل به سلطه بیانکونری در سری آ پایان داده شد و آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز یک حذف تلخ دیگر را تجربه کردند. همچنین با توجه به شکست شب گذشته یووه برابر میلان حالا کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

 

1593153

 

 

همه نتایج ضعیف یوونتوس در این فصل باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال برکناری آندره آ پیرلو مطرح شود اما گزارش ها حاکی از آن است که او حداقل تا پایان فصل در یووه خواهد ماند. یکی دیگر از ابهامات درباره باشگاه یوونتوس به وضعیت آینده کریستیانو رونالدو مربوط می شود و بحث هایی پیرامون جدایی احتمالی این فوق ستاره پرتغالی از بانوی پیر نیز وجود دارد.

 

در همین راستا پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس، که امروز در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود صحبت های قابل تاملی را مطرح و تاکید کرد که پیرلو و رونالدو به کار خود را در تیم تورینی ادامه خواهند داد. او در رابطه با اتفاقات رخ داده طی هفته های اخیر گفت: "برخی مشکلات وجود دارد اما ما تا پایان خواهیم جنگید. پیرلو و رونالدو در یوونتوس خواهند ماند."

 

 

1593699

 

 

البته با توجه به گزارش‌های منتشر شده بعید به نظر می‌رسد که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شانسی برای بقای پیرلو وجود داشته باشد. همچنین با این شرایط حفظ رونالدو نیز برای این باشگاه کار بسیار دشواری خواهد بود.

دیدگاه‌ها