کد خبر : 1754651 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 00:23 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

در المپیک تاریخ‌ساز لندن هم با تیم ناقص شرکت کردیم

علیزاده: به درخواست بنا به اردو آمدم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره عدم کسب سهمیه المپیک در وزن 87 کیلوگرم نتیجه‌گیری جالبی دارد.

علیزاده: به درخواست بنا به اردو آمدم
به گزارش "ورزش سه" فرشاد علیزاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه از اردوی قبلی به جمع مربیان تیم ملی فرنگی اضافه شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه کشتی‌گیران امید نیز در دل تیم بزرگسالان حضور دارند، آقای بنا از من خواست که به اردو بیایم. این دومین اردویی است که در کنار تیم بزرگسالان هستم.
 

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید ایران در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای این تیم در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تیم بزرگسالان نتیجه خوبی بگیرد. بعد از مسابقات جهانی نروژ، فکر می‌کنم مسابقات امیدهای جهان در آذر ماه برگزار شود و آسیایی هم نداریم. همه بچه‌های امید اکنون در اردوی بزرگسالان نیستند، یک تعدادی هم بیرون هستند و می‌خواهند در جام تختی کشتی بگیرند. یکسری هم در قالب تیم جوانان ایران هستند و باید عملکردشان دیده شود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای این رده سنی انتخابی مجزا برگزار می‌شود؟»، تصریح کرد: هنوز برنامه‌ریزی نکردیم و فعلاً تمام ذهنیت ما روی محور المپیک است. 

 

علیزاده که سال 98 هدایت تیم‌های نوجوانان و امید فرنگی را برعهده داشت و تیم‌هایش قهرمان جهان شدند، در مورد اینکه تیم فرنگی با سهمیه کامل در المپیک شرکت نمی‌کند، گفت: نمی‌شود این مسئله را یک اتفاق بد قلمداد کرد. تیم فرنگی ما در المپیک لندن هم که آن نتیجه فوق‌العاده را کسب کرد و تاریخ‌ساز بود، کامل نبود. اتفاقاً من در وزن 74 کیلوگرم سهمیه المپیک نگرفتم، اما بچه‌ها بهترین نتیجه ممکن را در لندن گرفتند. 

 

عضو کادر فنی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان ناصر علیزاده را کشتی‌گیری آینده‌دار عنوان کرد و افزود: او کم‌تجربه است و مسابقه به مسابقه تجربه‌اش بیشتر می‌شود. در صوفیه فقط یک کشتی بد بود که به واسطه آن هم سهمیه المپیک را از دست داد، ولی مبارزه‌های دیگرش خوب بود خصوصاً اینکه توانست قهرمان المپیک را در مبارزه در سوم، پنجمی شکست دهد. علیزاده می‌تواند در آینده کشتی‌گیری باشد که او روی حساب ویژه باز کنیم.

 
 
 

دیدگاه‌ها