کد خبر : 1754664 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:18 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون هندبال پیگیر انتخاب سرمربی است

حیدری‌راد: پیشنهاد دارم اما در دینامو می‌مانم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: پیشنهادهای زیادی برای فصل آینده دارم اما ترجیح می‌دهم برای فصل آینده هم در رومانی بازی کنم.

حیدری‌راد: پیشنهاد دارم اما در دینامو می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، سعید حیدری راد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کسب قهرمانی زود هنگام در لیگ هندبال رومانی اظهار کرد: امسال تیم دینامو بخارست واقعا خیلی عالی بازی کرد و همه بازیکنان خوب ظاهر شدند. ما توانستیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. البته هنوز دو بازی تا پایان لیگ باقی مانده اما قهرمانی ما با برتری در بازی قبل تثبیت شد. دینامو تا اینجای لیگ تنها یک باخت داشت که آن هم یک اتفاق بود. می توانستیم آن باخت را هم نداشته باشیم اما روزمان نبود. در آن بازی به هر دری زدیم نتوانستیم بازی را جمع کنیم و باختیم.

 

دروازه‌بان تیم هندبال دینامو بخارست رومانی گفت: البته در لیگ قهرمانان اروپا مشکلاتی داشتیم، به دلیل شیوع کرونا بازیکنان را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. واقعا هم دلیل اصلی آن کرونا بود. به هر حال ما در لیگ رومانی خداراشکر توانستیم قهرمانی را حفظ کنیم.

 

لژیونر هندبال ایران در ادامه گفت: لیگ سال قبل به خاطر شیوع کرونا لغو شد، ما قهرمان بودیم اما فدراسیون رومانی به دلایل خودش به ما کاپ قهرمانی نداد. بدون احتساب سال قبل من با دینامو سه بار به عنوان قهرمانی رسیده‌ام.

 

حیدری راد در خصوص پیشنهاد هایش برای فصل جدید گفت: پیشنهادهای زیادی از کشورهای اروپایی دارم. ورزشکاری که در اروپا بازی می‌کند دیده می‌شود، چون آنها هندبال را دنبال می‌کنند. چند پیشنهاد از کشورهایی همچون مقدونیه، آلمان و ... داشتم اما شرایط رومانی را بیشتر دوست دارم و می‌خواهم برای فصل آینده هم در رومانی بمانم. انتخاب اول من رومانی بود و در فصل آینده هم بازیکن دینامو خواهم ماند. در روزهای آینده قراردادم را با این تیم برای فصل جدید امضا می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران دیر نشده و آیا زمان کافی برای انجام اردوهای تیم ملی وجود دارد؟ گفت: واقعا در این مورد نظری ندارم. هیچ چیز مشخص نیست و واقعا بهتر است در این خصوص صحبتی نکنم. می‌دانم فدراسیون پیگیر انتخاب سرمربی خارجی است. امیدوارم سریعتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود و بعد می‌توان در این خصوص بیشتر صحبت کرد.

 

دیدگاه‌ها