کد خبر : 1754665 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:32 | 90.3K بازدید | 42 دیدگاه

نمی‌توانیم گردن هوادار بیاندازیم؛

نویدکیا: امیدوارم یحیی هم عذرخواهی کند!

محرم نویدکیا می‌گوید که اگر سرمربیان و مدیران مسئولیت را قبول نکنند، نمی‌توان انتظاری از هوادار داشت.

نویدکیا: امیدوارم یحیی هم عذرخواهی کند!

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان پس از صحبت‌افشین پیروانی و رضا فتاحی در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و به صورت تلفنی، نظرات خود درباره بازی پرسپولیس - سپاهان را گفت.

 

* نمی‌توانیم بگوییم تقصیر هوادار بود
واقعیت این‌‌که داشتم برنامه را می‌دیدم، یک مقدار ناراحت کننده است برای این‌که نمی‌توانیم گردن هواداران بیاندازیم. من به عنوان مسئول فنی تیم سپاهان باید مسئولیت تیمم را قبول کنم. فکر می‌کنم آقای گل‌محمدی هم باید مسئولیت تیمش را قبول کند. دیگر نمی‌توانیم بگوییم هواداران این کار را کرد و آن اتفاق افتاد. اشتباه کردیم؛ هم بازیکنان ما و هم آن ها.

 

* من نزدیک تونل شدم و دیدم درگیری شده
دقیقا من آنجا بودم. دوست داشتم جدا کنم که این اتفاقات رخ ندهد. بحث زد و خورد نبود و بیشتر لفظی بود و یکم تند حرف می‌زدند. من موقعی که سوت پایان را زدند، سعی کردم بچه ها و کادر را آرام کنم و رفتم با داور دست بدهم. بعد که نزدیک تونل شدم، دیدم درگیری شروع شد. گفتم من ندیدم چه کسی شروع کرد اما از بچه‌های ما گفتند یکی از بچه‌های پرسپولیس باعث شده. خب من آنجا بودم سرمربی آن تیمم و باید باشم.

 

* شاید کادرفنی پرسپولیس درست می‌گفت
من کاری به این مسائل ندارم. من سعی کرده‌ام چون تنش‌هایی وجود داشته، من با نوع ادبیات و مصاحبه‌هایم تنش‌ها را کمتر کنم. اما از مسئولین باشگاه پرسپولیس هم خواهش می‌کنم. این بحث هم که از روی نیمکت می‌گفتند بیفت زمین، فنی است و حاشیه ای نیست. شاید من هم نباید می‌گفتم. من آدم ایده‌آل گرایی هستم و انتظارم از همه باشگاه‌ها این است که چنین چیزی از نیمکت نشنوم که منطقی نباشد. شاید هم من اشتباه کردم و نظر آقای گل محمدی و کادرش آنطوری بوده.

 

* باید بازیکنانمان را قانع کنیم
بحث من این است که بیش از حد تقصیر را گردن هوادار انداختیم؛ چه پرسپولیس، چه سپاهان. به نظرم سرمربی باید مسئولیت را قبول کند، اگر اتفاقی رخ داده چه تقصیر پرسپولیس و چه سپاهان بوده، من و آقای‌ گل‌محمدی باید مسئولیت تیممان را قبول کنیم و منطقی بازیکنان را قانع کنیم. این مسائل که بدون حضور هوادار، چنین اتفاقی رخ دهد فاجعه است. من تا وقتی مسئولیت سپاهان با من باشد، دلم می‌خواهد دو تیم و هوادارانشان با آرامش کارشان را انجام دهند و هرکسی تیمش را رو به جلو ببرد و هرکسی حقش است، قهرمان شود.

 

* بحث زد و خورد وجود نداشت
من نمی‌دانم کی شروع کرد. هرکسی قضاوت خودش را دارد. آن کسانی که نشان دادید، همه دلشان می‌خواست جدا کنند. بحث درگیری و زد و خورد نبود و شاید یکی دو نفر می‌خواستند همدیگر را جدا کنند و بحث زد و خورد نبود. من آمدم مسئولیت تیمم را قبول کردم و دلم می‌خواهد که چنین اتفاقاتی تکرار نشود. نمی‌توانیم گردن هوادار بیاندازیم. وقتی دو تیم حرفه‌ای و بزرگ ایران، بعد از پایان بازی نمی‌توانیم خودمان را کنترل کنیم، نباید انتظار داشته باشیم هوادار عام با آن شور و حرارت خودش را کنترل کند.

 

* امیدوارم گل‌محمدی هم عذرخواهی کند
من مسئولیت تیمم را قبول می‌کنم و معذرت خواهی می‌کنم. دلم می‌خواهد آقای گل‌محمدی هم چنین کند و بگوید سعی می‌کنم مسئولیت تیم را به نحو احسن قبول کنیم و اجازه ندهیم چنین اتفاقی رخ دهد. اگر ما بتوانیم خودمان را کنترل کنیم و با مصاحبه و نوع ادبیات خودمان را کنترل کنیم، می‌توانیم انتظار کنترل از سوی هواداران را داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها